Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian

  • masa pelepasan:2022-11-15 13:15:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:474
  • Penerangan pantas:

    Slavonia Brod,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama

Kandungan artikel

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti,Slavonia BrodBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Slavonia BrodApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

GoycayPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama,Slavonia BrodPembuat pengubah minyak terjun, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Kualiti tinggi dan harga rendahCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.


Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Jabatan produksiPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral,Slavonia BrodHarga pengubah 5000KVA, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Slavonia BrodSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Maklumat produk lain
  • MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

    MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

  • MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • PuntarenaJadual parameter penukar tenggelam minyakJaminan kualiti

    PuntarenaJadual parameter penukar tenggelam minyakJaminan kualiti

  • VenissieuxPlatform angkat hidraulik bergerakKeluarannya menetapkan rekod baru

    VenissieuxPlatform angkat hidraulik bergerakKeluarannya menetapkan rekod baru

  • VenissieuxPembuat paksi naikPiawaian pelaksanaan

    VenissieuxPembuat paksi naikPiawaian pelaksanaan

  • SivednicaJembatan naik bimbit ForkliftAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

    SivednicaJembatan naik bimbit ForkliftAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

  • SivednicaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterCara membina

    SivednicaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterCara membina

  • SivednicaPemulihan semula bimbitPembersihan harian

    SivednicaPemulihan semula bimbitPembersihan harian

  • segera:Peringatan: Maklumat Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian memberi anda Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian oleh syarikat kami, perkhidmatan Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian. Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Slavonia BrodParameter pengubah kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!