HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan

  • masa pelepasan:2022-11-26 23:45:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:644
  • Penerangan pantas:

    Haapsalu,Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil

Kandungan artikel

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

HaapsaluPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Kepada sayaMod wayar pengubah jenis kering:

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan



Secara peringkat,HaapsaluKonfigurasi perlindungan pengubah jenis kering, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin,HaapsaluSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional,HaapsaluMaintenance of box transformer, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Pemeriksaan prosesKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan



Pembuat pengubah kuasa

peringkatPasukan pengubah kuasa

Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Oil leakage of cast iron parts

HaapsaluSolusi bunyi pengubah jenis kering

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Kebocoran minyak di flange looper

Maklumat produk lain
  • IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

    IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

  • IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

    IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

  • San JoseIsolation transformer power supplyAnalisis kekuatan tegangan

    San JoseIsolation transformer power supplyAnalisis kekuatan tegangan

  • PadovaPlatform angkat hidraulik 5 tonItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

    PadovaPlatform angkat hidraulik 5 tonItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

  • PadovaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikSejarah pembangunan industri

    PadovaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikSejarah pembangunan industri

  • PortlandJembatan boarding tetapPenghantaran yang baik

    PortlandJembatan boarding tetapPenghantaran yang baik

  • PortlandPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPetikan yang stabil

    PortlandPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPetikan yang stabil

  • PortlandPembuat flipper hidraulikCara memeriksa ketegangan

    PortlandPembuat flipper hidraulikCara memeriksa ketegangan

  • segera:Peringatan: Maklumat HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan memberi anda HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan. HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HaapsaluPenukar 500 kV minyak ditenggelamkanSejarah pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!