KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan

  • masa pelepasan:2022-11-30 08:16:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:318
  • Penerangan pantas:

    Keszthely,Dry type transformer factorySyarikat pengubah minyak terjunKeszthelyPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempuny

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

Syarikat pengubah minyak terjun

KeszthelyPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

ShaffieldBerapa banyak pengubah kuasa

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,KeszthelyPemilihan pengubah jenis kering tiga fasa, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Berapa banyak pengubah kuasa


KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan



Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Cipta kecerdasanPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kilang pengubah kuasa


KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Kepastian KualitiMenurut keadaan retak,KeszthelyPengubah penutup minyak 20 kV, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

KeszthelyPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian,KeszthelyProses produksi pengubah jenis kering, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Maklumat produk lain
  • ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

    ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

  • LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

    GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

  • GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

    GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

  • San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

    San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan memberi anda KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan oleh syarikat kami, perkhidmatan KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan. KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KeszthelyKomponen utama pengubah tenggelam minyakAnalisis ketepatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!