[hp256HP158312377]Klasifikasi besi tabung kuasa dua adalah ikatan karbon besi dengan kandungan karbon tabung kuasa dua diantara .% - %. In order to ensure its toughness and plasticity, the carbon content generally doe

Syarikat tabung kuasa dua tanpa senyap!

kategori berita
Syarikat tabung kuasa dua tanpa senyap! > Pusat Berita > leuvenPipa kuasa 4 GalvanizedQuickly improve your ability
leuvenPipa kuasa 4 GalvanizedQuickly improve your ability
masa pelepasan:2022-09-28   Pandangan:130   Kembali kepada senarai

Klasifikasi besi tabung kuasa dua adalah ikatan karbon besi dengan kandungan karbon tabung kuasa dua diantara .% - %. In order to ensure its toughness and plasticity, the carbon content generally does not exceed %. Selain besi dan karbon,leuvenPipa kuasa dua galvanized dip panas, unsur utama besi juga termasuk silikon, mangan, sulfur, fosfor, dll. Terdapat pelbagai klasifikasi bagi tabung besi dan kuasa dua, terutama termasuk berikut: tabung kuasa dua diklasifikasikan menjadi baja biasa mengikut kualiti (P & le; .%,leuvenJadual spesifikasi paip galvanized 4-point, S & le; .%)

The other is designed with deformation angle, which can be regarded as DEG from round tube to square tube; Ke & deg; Bengkung deformasi sudut, jadi sudut deformasi & theta; Ia boleh mencerminkan dengan tepat darjah deformasi sudut dan pinggir. Dalam proses desain, mempertimbangkan pengaruh ketepatan dimensi dan pengkerasan logam, distribusi sudut deformasi biasanya lebih besar pada permulaan dan tengah lewat, dan kemudian secara perlahan-lahan menurun. Dalam laluan yang terbentuk secara langsung oleh persimpangan lengkung, bahagian filet paip kosong tidak boleh diisi dengan laluan, jadi perimeter laluan berbeza dari perimeter paip kosong. Untuk memastikan ketepatan dimensi, bahagian filet laluan perlu diperbaiki dan dihitung. Oleh itu, kaedah ini mempunyai ketepatan desain yang lebih tinggi daripada kaedah lain. Namun, disebabkan jumlah besar pengiraan ulang, kaedah ini lebih sesuai untuk desain lulus oleh komputer. Jika and a menggunakan bingkai yang membentuk kedua- dua secara mengufuk dan menegak, anda boleh menggunakan secara langsung sudut deformasi & theta; Lanjutkan rancangan.

leuvenSelepas sampel ditetapkan ke jarak ditetapkan h, buang muatan dan buang sampel.

B. besi penukar: (a) besi penukar asid; (b) Besi penyukar asas. Atau (a) baja pembuka yang dihancurkan ke bawah; (b) besi penukar yang ditiup sebelah; (c) Besi penukar terbaik.

BalkhMenurut klasifikasi cair dan jenis forn, A. besi terbuka: a) besi asam terbuka; (b) Alkaline open hearth steel.

Prinsip lukisan sejuk kuat: cacat lattice besi meningkat semasa deformasi plastik, dan penyelesaian serius lattice cacat akan menghalang kemajuan dan slip lattice,leuvenHarga paip kuasa dua galvanized 25, jadi titik hasil besi meningkat dan plasticiti dan kesukaran menurun. Kerana tekanan dalaman dalam deformasi plastik, modulus besi berkurang. Pengesahan lukisan sejuk disimpan pada suhu bilik selama ~ d atau dihangat hingga ~ [UNK] dan disimpan untuk masa tertentu. Proses ini dipanggil rawatan penuaan.

paip kuasa dua berbentuk istimewa adalah nama umum paip kuasa dua dengan bentuk salib-seksyen lain kecuali paip bulat. Menurut bentuk salib-seksyen berbeza dan saiz paip baja, ia boleh dibahagi menjadi paip kuasa dua berbentuk istimewa dengan tebal dinding yang sama (kod D), paip kuasa dua berbentuk istimewa dengan tebal dinding yang tidak sama (kod BD) dan paip baja tanpa bentuk istimewa dengan diameter pembolehubah (kod D) Tuba kuasa dua qb berbentuk istimewa ini digunakan secara luas dalam berbagai bahagian struktur, alat dan bahagian mekanik. Dibandingkan dengan tuba bulat, tuba kuasa istimewa biasanya mempunyai masa yang besar inersi dan modulus seksyen, dan mempunyai resistensi pembelokan dan torsi besar, yang boleh mengurangi berat struktur dan menyelamatkan besi. Tuba kuasa dua adalah bahagian yang tidak diperlukan untuk kerja pembangunan


leuvenPipa kuasa 4 GalvanizedQuickly improve your ability



Tubu kuasa dua dibahagi menjadi baja yang mendidih menurut darjah deoksidasi dan menumpahkan; b. Semi membunuh baja; c. Besi terbunuh; d. Besi yang dibunuh khusus. Deformasi tub kuasa dua qb terutama disebabkan oleh kekuatan pengurangan penyelesaian yang lebih besar daripada kekuatan logam asas.

sebelum memotong. Highlight: push your hand straight up and down without bending and tremor. Don"t know when it"s down. Take a constant speed and hand power to stabilize it. Don"t slice or cut it completely.

Improve the positioning and pre bending steps, if necessary, to ensure that the web hunting problem does not occur when pressing parts. Change the shape of the surface pressure of the material to ensure the quality of the parts and avoid the non movement of the surface shape of the roll gap, resulting in uneven walking feeding.

Perkhidmatan jujurBesi tubular kuasa dua atas (kedua-dua P dan s ≤ .%)

Tub kuasa dua, tub kuasa dua diubahsuai, tub kuasa dua, tub kuasa dua QB dan tub kuasa dua tergulung panas adalah berkualiti dalam pemeriksaan kualiti. Pembuat mengadopsi peralatan maju untuk memastikan kualiti setiap produk. Magnetic flux leakage testing for surface defects of square tubes is very similar to magnetic particle testing for square tubes, and its scope of application, sensitivity and reliability are stronger than magnetic particle testing. Proses pembentukan kuasa dua tidak langsung proses pembentukan tradisional paip kuasa dua terbentuk sejuk adalah untuk secara perlahan-lahan menggulung unit pembentuk koil besi berguling panas ke dalam paip bulat pada suhu bilik dan kemudian unit pembentuk akan menggulung paip bulat ke dalam paip kuasa dua, yang sesuai untuk menggulung produk kecil dan ukuran tengah. Bergulung dengan proses & ldquo; & rdquo; hebat Tuba kuasa dua akan menunjukkan kesalahan yang ada. Kerana kerja gulung dalam proses bengkok proses ini sentiasa berkoncentrasi pada titik, konsentrasi tekanan berlebihan sering menunjukkan mikroretak dalam proses bengkok profil, yang akan membawa kepada retak dalam kes-kes serius. Produk dengan cacat seperti ini mempunyai konsekuensi serius apabila ia digunakan untuk membina struktur besi. Penelitian lajur tub kuasa dua patah dalam gempa bumi Hanshin di Jepun menunjukkan bahawa microcrack sudut adalah penyebab utama pecahan tub kuasa dua. Pada masa yang sama, yang mempromosikan pembangunan pembinaan ekonomi. Kerana proses produksi lubang tabung kuasa dua berbeza universaliti gulung terhad. Tuba kuasa dua bentuk sejuk besar yang digunakan dalam proses mengadopsi & ldquo; maju Segiempat & rdquo; Proses produksi adalah untuk terus gulung koil baja berguling panas ke dalam bentuk kuasa dua dan segiempat pada suhu bilik.

Tuba kuasa dua mempunyai julat luas medan aplikasi. Medan utamanya ialah industri pembinaan, desain produksi lubang tabung kuasa dua juga berbeza. seterusnya, saya akan memperkenalkan secara terperinci jenis desain lubang tabung di bawah.


leuvenPipa kuasa 4 GalvanizedQuickly improve your ability



Ia adalah proses melukis lubang mati logam tergulung kosong (bentuk, produk dll.) ke dalam seksyen untuk mengurangi panjang dan meningkat. Ia kebanyakan digunakan untuk memproses sejuk.

Kekerjaan MeticulousTuba kuasa dua untuk pengangkutan cair (gbt-) adalah tub kuasa dua umum untuk pengangkutan air, minyak, gas dan cair lain.

Dalam ujian, letakkan sampel antara dua plat selari dan tekan ia secara serentak ke jarak perpecahan h yang dinyatakan dalam keadaan teknikal berkaitan dengan tekan atau mesin ujian pada kelajuan tidak lebih dari mmin.

A. square tube structural steel: (a) high quality carbon structural steel; (b) Benarkan baja struktur; (c) besi musim semi; (d) besi potong mudah; (e) besi yang mengandung; (f) baja struktur kualiti tinggi untuk tujuan tertentu.

leuvenPembebasan panas setempat dalam proses penywelding tub kuasa dua boleh mengurangi zon yang terkena panas, menghindari mikro bahan sensitif panas, dan menyimpan ciri-ciri bahan.

B. besi spring C. besi alat besi berisi: A. besi alat karbon; b. Besi alat legasi; c. Besi alat kelajuan tinggi.

Besi legasi: A. besi legasi rendah (kandungan unsur legasi keseluruhan & le; %); b. Besi selai tengah (kandungan unsur selai keseluruhan > ~ %); c. Besi seting tinggi (kandungan unsur seting total > %).