[hp632HP195506591]Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu

Pasang syarikat penyimpanan sejuk!

kategori berita
Pasang syarikat penyimpanan sejuk! > Pusat Berita > KotleckPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarBagaimana untuk memilih model
KotleckPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarBagaimana untuk memilih model
masa pelepasan:2022-09-30   Pandangan:408   Kembali kepada senarai

Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.

Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.

Kotleck[UNK][UNK]& amp; ldquo_; Pintu ke Pintu & amp; amp; rdquo_; & amp; amp; ldquo_; Pintu ke Pintu & amp; amp; rdquo; Operasi memuatkan dan membuang adalah mod operasi utama untuk menyadari sirkulasi kargo dalam teknik penyimpanan sejuk logistik.

Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, sejuk, tumpukan produk, suhu, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk,KotleckPenyimpanan sejuk perubatan, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.

Al Manaqil - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.

Kg hingga kg/m, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.

Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.


KotleckPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarBagaimana untuk memilih model



Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.

Lakukan kerja yang baik untuk peringatan awal kegagalan kuasa. Persekutuan pengurusan penyimpanan atmosfer terkawal akan sering memberi perhatian kepada pemberitahuan jabatan kuasa setempat. Dalam kes pengendalian kuasa atau pengubahan garis, mereka akan melakukan kerja yang baik pada masa. Untuk kegagalan peralatan kuasa tiba- tiba dan garis buatan, disarankan memasang penggera kegagalan kuasa, menerima penggera pada masa, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).

PenawaranDengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk,KotleckPemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.

Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.

Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.


KotleckPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarBagaimana untuk memilih model



Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.

Konsultasi dalam talianSlight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.

Unit pendinginan skrol: pada masa ini, unit pendinginan skrol adalah terutama dalam struktur yang tertutup sepenuhnya, yang terutama digunakan dalam pengkondisi udara (pompa panas)

Pertama, gunakan palu untuk meletakkan kayu pad a papan gudang poliuretan antara dua papan gudang, untuk membuat papan dekat satu sama lain. Dua set kepingan yang menyambung mesti dikunci antara panel dinding dan panel dinding, dan dua set kepingan yang menyambung mesti ditetapkan pada sisi atas luar dan bawah ruang antara panel dinding dan panel dinding secara berdasarkan. Kepala yang menyambung bawah mesti sebagai dekat dengan sisi bawah yang mungkin, sehingga konkrit post-cast boleh menutup kepingan yang menyambung. Selepas ruang antara piring dan tanah piring dipasang dengan sambungan, buang piring, potong pinggir piring,KotleckSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran yang menyimpan segar, dan kemudian pasang semula untuk membuat kongsi piring memenuhi keperluan. Apabila memperbaiki penyesuaian, perhatikan untuk memperbaiki dua bahagian penyesuaian pada pinggir plat perpustakaan konveks dan konkav berdasarkan itu, dan memperbaikinya dengan rivets. Jarak penyesuaian seharusnya dapat menekan dua plat perpustakaan. Dan apabila ia menggantung besi, patung itu tetap tegak pada besi menggantung untuk mencegah kerosakan pada piring gudang; dan besi menggantung tanah di bahagian atas dan bawah akan digantung pada waktu yang sama, mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejuk

Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.

- pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.