[hp709HP180518493]Gelang pengalihan sebagai berikut (unit: mm): diameter nominal & amp; amp; lt; hingga hingga hingga hinggaperimeter Perbezaan & plusmn; ovalitas ialah % dari diameter luar, dan kualiti tidak lebih da

Syarikat paip penyumbat coil!

kategori berita
Syarikat paip penyumbat coil! > Pusat Berita > HeralzbergenPipa penyelut dinding tebal 16MnMemacu ledakan pembuatan
HeralzbergenPipa penyelut dinding tebal 16MnMemacu ledakan pembuatan
masa pelepasan:2022-10-11   Pandangan:122   Kembali kepada senarai

Gelang pengalihan sebagai berikut (unit: mm): diameter nominal & amp; amp; lt; hingga hingga hingga hingga perimeter Perbezaan & plusmn; ± ± ± ± ovalitas ialah % dari diameter luar, dan kualiti tidak lebih dari koil plat baja dipengaruhi dengan besar oleh saiz penyelut, terutama termasuk faktor komprensif seperti parameter proses penyelut, bentuk wayar penyelut dan parameter kedudukan, aliran aliran, prestasi proses penyelut dan gabungan terbentuk.

Plat besi atau tali besi adalah bengkok dan kemudian menyala untuk membentuk kolam dinding tebal. According to the welding form, it is divided into straight seam welded pipe and spiral welded pipe. Ia dibahagikan menjadi paip penywelded biasa, paip penywelded galvanized, lengan wayar, paip penywelded metric, paip penywelding, paip pam sumber dalam, paip kereta, paip penyumbang, paip penywelded dan paip penywelded spiral. Pipa coil didedikasikan untuk produksi,Heralzbergenkerel diameter 45# besar, paip coil cincin panjang dan paip tekanan besi, dan diubahsuai mengikut spesifikasi yang sama peralatan rolling tradisional. Fungsi meningkatkan parameter peralatan paip baja spiral dengan % mengisi ruang yang peralatan gulung tradisional asal tidak boleh menghasilkan. Ia boleh menghasilkan paip besi dengan diameter atau lebih dan tebal dinding - mm. Bahan ini mengandungi q q #, mangan, kapasitas mangan, dll. Standard eksekutif produk termasuk: GB / t-, GB / t-, dll. Produk ini digunakan secara luas dalam minyak, bahan kimia,HeralzbergenQ355b kerel diameter besar, transportasi gas alam, pemandu tumpukan, bekalan air bandar, pemanasan, bekalan gas dan projek lain.

HeralzbergenProses gulung paip tembok tebal koil panas sebelum pemprosesan paip tembok tebal koil panas, anda mesti akrab dengan keperluan teknik seperti sifat kertas dan bahan proses, pilih mesin koil panas yang sesuai, dan menentukan sama ada koil sejuk, koil hangat atau koil panas.

Pemprosesan tabung dan pasangan: apabila tebal dinding tabung kurang dari mm, ia adalah penyelesaian jenis I; apabila tebal dinding tabung lebih dari mm, ia adalah penyelesaian jenis V; Untuk paip dengan diameter lebih dari mm dan tebal dinding lebih dari mm, bawah paip harus ditutup di bawah paip; Selain kesatuan lap, jenis lain paip kokil gas adalah penywelding pantat V-groove terus menerus dan kuat. Jika penyweld ditemui cacat, penyweld mesti diseweld. Penyesuaian semula tidak lebih dari dua kali. Penyelap longitudinal paip berkulid di bahagian silindrik yang sama tidak boleh lebih besar daripada, harga rendah. The rolling pipe is mainly used for pipes, billboards, columns, etc.

Tekanan penyelesaian kerana lengkung penyelesaian adalah konik, dan tekanan penyelesaian secara langsung mempengaruhi panjang lengkung. Oleh itu, proses produksi paip terkotol dinding tebal boleh dibahagi menjadi lukisan sejuk dan menggulingkan panas. Proses produksi paip baja terkotol sejuk secara umum lebih kompleks daripada menggulingkan panas. Ujian saiz gulung mesti dilakukan untuk paip kosong terlebih dahulu. Jika permukaan tidak bertindak kepada retak paip bulat mesti dipotong oleh mesin memotong untuk memotong kosong dengan panjang sekitar meter. Bagaimanapun, apabila memasuki proses penyelesaian, dan perhatian akan diberikan sama ada bilangan besar gelembung dihasilkan di permukaan. Jika bilangan besar gelembung dihasilkan, paip baja tanpa sayuran tergulung dingin lebih pendek daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, dan tebal dinding biasanya lebih kecil daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, tetapi permukaan lebih cerah daripada paip baja tanpa sayuran tembok tebal. Tidak ada terlalu kasar di permukaan, dan tidak ada terlalu banyak letupan dalam diameter. Paip tergulung dinding tebal adalah pembuat kuasa, petikan, operasi jujur, asli dan kualiti yang sama. Paip tergulung tebal tersedia dari stok, dengan spesifikasi lengkap, julat bergerak titik lengkung mengembangkan panjang lengkung lengkung meningkat, kolam penyweld mengembangkan, dan formasi penyweld yang lebih lebar akan diperoleh. Jika penywelding dilakukan dalam kedudukan mengufuk, ia hanya akan mengubah lebar penyweld tanpa mempengaruhi penggantian pinggir penyweld. Namun, penyelamatan luaran paip penyelamatan spiral dilakukan pada cerun, dan logam penyelamatan cair akan mengalir secara lateral di bawah tindakan graviti. Kami khusus untuk menyediakan paip besi berguling panas, kojil dinding tebal diameter besar, kojil tembok tebal lurus, kaos besi dan jaminan kualiti kilang berguling paip. Pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi semasa aktiviti keutamaan. Ia boleh dilihat bahawa semakin besar voltaj penywelding, semakin luas kolam cair, semakin serius trend aliran sisi logam penyweld akan, * yang akhirnya akan membawa ke aliran bias logam penyweld.

Pemasangan cair panas: paip disambung mengikut sifat paip termoplastik. Semasa cair panas, peralatan pemanasan istimewa (biasanya jenis pemanasan elektrik) digunakan untuk membuat permukaan sambungan paip yang bersambung bahan dan peralatan paip yang sama mencapai keadaan cair, dan mereka ditekan bersama secara manual atau secara mekanik. Kaedah ini digabungkan secara dekat selamat dan kekal, dan mengelakkan air berjalan, mengeluarkan, dripping dan bocoran di gabungan paip logam.


HeralzbergenPipa penyelut dinding tebal 16MnMemacu ledakan pembuatan



Kaedah pengukuran ini mengatasi masalah besi

Spesifikasi paip berguling besi: terdapat paip penyumbat spiral dan paip tanpa senyap, dan resistensi tekanan gas dan air berbeza.

Apabila diameter nominal lebih besar daripada atau sama dengan mm, penywelding belakang akan dilakukan dalam paip.

sarankanTahap kedua dipanggil tahap pembayaran kompleks, iaitu, sektor paip berkulit akan secara perlahan-lahan mengurangkan kelajuannya sehingga ia mencapai kedudukan yang diperlukan, iaitu kedudukan lingkungan dalaman paip besi sebelum kompleks yang diperlukan oleh rancangan proses. Tahap kedua ialah tahap pemeliharaan tekanan dan kestabilan: blok sektor tetap stabil di lingkungan dalaman paip besi sebelum mengembangkan semula, iaitu tahap pemeliharaan tekanan dan kestabilan yang diperlukan oleh peralatan dan proses pengembangan.

Apabila diameter nominal lebih besar daripada atau sama dengan mm, penywelding belakang akan dilakukan dalam paip.

Produk ini digunakan secara luas dalam minyak, industri kimia transportasi gas alam, pemandu tumpukan dan bekalan air bandar,HeralzbergenPipa terweld Q345B, pemanasan, bekalan gas dan projek lain. Ketebusan dinding koil dinding tebal gulung panas penjual umumnya melebihi mm, dan julat diameter luar -mm. Koil dinding tebal gulung panas gulung, penyelut, bentuk, de kuat, cacat dikesan dan dihantar di bawah keadaan pemanasan plat besi. Kadang-kadang dinding dengan tebal istimewa memerlukan pemanasan sekunder. Ia dikatakan oleh toleransi diameter luar kecil dan tebal dinding seragam. Hal utama ialah bahawa kola pengurusan kualiti dinding tebal berguling panas tidak akan merusak prestasi bahan mentah. Kegagalan kola dinding tebal berguling panas adalah masa pemprosesan panjang dan diameter kola dinding tebal adalah umumnya di atas dn.


HeralzbergenPipa penyelut dinding tebal 16MnMemacu ledakan pembuatan



Tindakan teknik utama untuk trend penkerasan rendah

Cipta kecerdasanThe latter stage is called unloading regression. At this time the sector continues to retract from the circumferential position of the rewind pipe before rewinding, and will eventually reach the initial expanding position, which is the small shrinking diameter of the sector required by the expanding process. Dalam aplikasi praktik dalam pemudahan proses, yang tidak mempunyai kesan pada kualiti pengembang paip besi. Bagaimana menghitung berat per meter koil besi? koil besi milik paip besi, jadi ia digabung dengan formula umum apabila melaksanakan berat teori.

Selain itu, desain tekanan atau analisis analitik akan dilakukan menurut peraturan yang berkaitan untuk menentukan asas penggunaannya. Selain itu, gred kekuatan peralatan paip tidak boleh lebih rendah daripada tekanan dalam keadaan kerja yang berat yang ditemui oleh seluruh paip.

Perlu memenuhi keperluan berikut: . Perkongsian longitudinal bagi kongsi punggung tidak boleh lebih besar dari % tebal dinding tambah mm, dan tidak boleh lebih besar dari mm. . Perkongsian longitudinal bagi kongsi mm jauh dari hujung paip tidak boleh lebih besar dari mm. . Bahagian lain tidak boleh lebih besar dari mm. . Perbezaan menegak diantara muka hujung paip berkulit dan garis tengah tidak boleh lebih besar dari peratus diameter luar paip dan tidak boleh lebih besar dari mm. Perbezaan keseluruhan tidak boleh melebihi m m / m. penyelesaian tidak boleh menjadi paip berbentuk dua sisi. Apabila diameter nominal lebih besar atau sama dengan mm, disarankan untuk menutup dan menutup paip. Untuk mendapatkan pembersihan seragam yang lebih baik dan distribusi kasar, saiz partikel dan rancangan nisbah ejen cuci sangat penting. Kekasaran terlalu besar, yang mungkin menyebabkan lapisan anti-kerosakan menjadi lebih tipis pada puncak laluan awan. At the same time, because the cloud path is too deep, bubbles are easy to form in the process, which seriously affects the performance of the layer.

HeralzbergenKerana aplikasi terus-menerus paip berkulit dinding tebal dalam industri dan pengembangan terus-menerus skopnya, ia mempunyai banyak keuntungan. Untuk mencegah paip berkulit dinding tebal daripada berkulit, kita boleh gunakan minyak anti-berkulit pada permukaan paip berkulit dinding tebal.

Jika saiz partikel paip berterus terang terlalu kecil, ketepatan dan kekuatan kesan penutup akan dikurangi. Untuk kerosakan dalaman pitting serius, ia tidak hanya boleh bergantung pada kesan kuasa tinggi bagi partikel besar ejen cuci, tetapi juga membuang produk kerosakan dengan partikel kecil. Rancangan nisbah yang masuk akal tidak hanya boleh memperlambat kelajuan saluran paip dan ejen cuci (propel). Pakai dan air mata, dan kadar ejen cuci boleh diperbaiki. Secara umum, saiz partikel logam adalah - mm, dan saiz partikel pasir logam adalah - mm, dimana - mm adalah komponen umum. Nisbah tembakan pasir biasanya hingga .

Kualiti paip berguling baja sangat dipengaruhi oleh saiz penyweld, terutamanya termasuk parameter proses penywelding, parameter bentuk dan kedudukan wayar penywelding, aliran aliran, prestasi proses aliran, membentuk kongsi dan faktor komprensif lain.