[hp709HP180518493]Bersihkan,Plat besi atau tali besi adalah bengkok dan kemudian menyala untuk membentuk kolam dinding tebal. According to the weldi

Syarikat paip penyumbat coil!

kategori Produk
Syarikat paip penyumbat coil! > Pusat Produk > BersihkanQ235B kereta diameter besarLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan
BersihkanQ235B kereta diameter besarLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan
  • produk:BersihkanQ235B kereta diameter besarLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan
  • Jenama:11
  • Pandangan:153
  • harga seunit:Boleh dirunding
  • Kuantiti pesanan minimum:
  • Jumlah Bekalan:
  • Tempoh penghantaran:Dari tarikh pembeli membayar Dihantar dalam beberapa hari
  • Sah sehingga:jangka panjang berkesan
  • masa pelepasan:
  • Penerangan pantas:Bersihkan,Plat besi atau tali besi adalah bengkok dan kemudian menyala untuk membentuk kolam dinding tebal. According to the weldi
  • 详细信息

    Plat besi atau tali besi adalah bengkok dan kemudian menyala untuk membentuk kolam dinding tebal. According to the welding form, it is divided into straight seam welded pipe and spiral welded pipe. Ia dibahagikan menjadi paip penywelded biasa, paip penywelded galvanized paip penywelded oksigen, lengan wayar paip penywelded metric, paip penywelding, paip pam sumber dalam, paip kereta, paip penyumbang, paip dinding-tipis penywelded, paip penywelded dan paip penywelded spiral. Pipa coil didedikasikan untuk produksi, paip coil cincin panjang dan paip tekanan besi, dan diubahsuai mengikut spesifikasi yang sama peralatan rolling tradisional. Fungsi meningkatkan parameter peralatan paip baja spiral dengan % mengisi ruang yang peralatan gulung tradisional asal tidak boleh menghasilkan. Ia boleh menghasilkan paip besi dengan diameter atau lebih dan tebal dinding - mm. Bahan ini mengandungi q q #, mangan, kapasitas mangan, dll. Standard eksekutif produk termasuk: GB / t- GB / t-, dll. Produk ini digunakan secara luas dalam minyak, bahan kimia, transportasi gas alam, pemandu tumpukan, pemanasan, bekalan gas dan projek lain.

    Pemasangan cair panas: paip disambung mengikut sifat paip termoplastik. Semasa cair panas, peralatan pemanasan istimewa (biasanya jenis pemanasan elektrik) digunakan untuk membuat permukaan sambungan paip yang bersambung bahan dan peralatan paip yang sama mencapai keadaan cair, dan mereka ditekan bersama secara manual atau secara mekanik. Kaedah ini digabungkan secara dekat, selamat dan kekal, dan mengelakkan air berjalan, mengeluarkan, dripping dan bocoran di gabungan paip logam.

    BersihkanSemasa mendarat, sementara penywelding luar menggunakan semasa penywelding yang lebih besar. Bagaimanapun, apabila arus penywelding besar, kesan tongkat penywelding meningkat, dan jumlah mencair wayar penywelding juga meningkat sesuai dengan itu, kuasa penyweld meningkat,BersihkanPipa penyelut dinding tebal 16Mn, formasi penyweld berkurang, dan penggantian pinggir adalah lemah.

    Diameter paip baja tergulung: kadang-kadang diameter rancangan permintaan berbeza dari rancangan penyedia.

    IhosyPindahkan paip besi dua kali untuk penyweld dan kuatkan gabungan paip berguling, dan kemudian mengangkutnya ke platform penywelding untuk penywelding.

    Ia mempunyai keuntungan dan kualiti. Penyukuran penyweld yang diperoleh meningkat, bentuk penyweld yang diperoleh dan penggantian pinggir yang tidak baik.

    Let me introduce the standard coil produced by steel plate. In the process of rolling, the surface of the circuit board should be protected from damage. Bahagian-bahagian dengan bekas luka yang berat harus tanah untuk mencapai transisi, dan tebal dinding bahagian tanah tidak akan kurang dari tebal dinding desain.


    BersihkanQ235B kereta diameter besarLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan



    Dalam proses, selamat datang untuk berkonsultasi.

    Operasi adalah selesa dan akurat pengukuran berada dalam & plusmn; Dalam mm, ketepatan pengulangan ≤ mm. How about thick wall coiled pipe?

    Volum paip adalah besar, dan pengukuran tidak boleh melewati bangku sokongan bawah paip besi. Operasi ini sesuai dan ketepatan pengukuran berada dalam & plusmn; Dalam mm, ketepatan pengulangan ≤ mm. Pipa kotol dinding tebal dibuat dari piring besi. Pipa kotol dinding tebal boleh dibahagi menjadi paip kotol dan paip kotol dinding tebal kotol panas.

    sarankanPipa terus-menerus dinding tebal gulung sejuk sama seperti pipa terus-menerus dinding tebal gulung sejuk, dengan tebal dinding mm dan diameter luar -mm. Plat besi berguling secara langsung terweld, bentuk, ditutup dan dikuasai. Pipa dinding tebal gulung sejuk mempunyai ciri-ciri masa pemprosesan pendek, penghantaran cepat dan biaya rendah. Pipa dinding tebal gulung sejuk terutama digunakan untuk: paip, lajur, dll.

    Penutupan dan penutupan akan dilakukan dalam saluran paip. Ketebusan dinding paip berkulit umum ialah mm dan diameter luar ialah - mm. Proses produksi paip berkulit tebal umum boleh dibahagi menjadi lukisan sejuk dan berguling panas secara langsung dari proses produksi peletak besi berguling dan paip berkulit tebal umum. Proses produksi paip berkulit besi yang tidak berkulit sejuk adalah umum lebih kompleks daripada mengguling panas. Ujian saiz gulung mesti dilakukan untuk paip kosong terlebih dahulu. Jika tidak ada retak balas pada permukaan, paip bulat mesti dipotong oleh mesin memotong dan dipotong kosong dengan panjang sekitar meter. Bagaimanapun, apabila memasuki proses penyelesaian, dan perhatian akan diberikan sama ada bilangan besar gelembung dihasilkan di permukaan. Jika bilangan besar gelembung dihasilkan, ia menunjukkan kualiti paip baja tidak dapat memenuhi piawai balasan. Dalam penampilan, paip baja tanpa sayuran tergulung dingin lebih pendek daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas,BersihkanPipa terweld diameter besar Q460b, dan tebal dinding biasanya lebih kecil daripada paip baja tanpa sayuran tergulung panas, tetapi permukaan lebih cerah daripada paip baja tanpa sayuran tembok tebal. Tidak ada terlalu kasar di permukaan, dan tidak ada terlalu banyak letupan dalam diameter. Paip tergulung dinding tebal adalah pembuat kuasa, petikan, operasi jujur, asli dan kualiti yang sama. Paip tergulung tebal tersedia dari stok, dengan spesifikasi lengkap,. Penjelmaan, membentuk, kongsi punggung dan paip berguling, dengan masa pemprosesan pendek, penghantaran cepat dan biaya rendah, terutama digunakan untuk kolam dinding tebal berguling panas seperti paip, papan bilbord dan lajur. Ketebalan kolam dinding tebal berguling panas biasanya lebih besar dari mm dan diameter luar - mm. Kol dinding tebal berguling panas berguling dibawah pemanasan plat besi Menyembah, membentuk, melumpuhkan pengesan dan penghantaran cacat. Kadang-kadang tebal dinding relatif tebal dan pemanasan sekunder diperlukan. Ciri-ciri ialah toleransi diameter luar kecil Ketebusan dinding yang sama. Ia penting bahawa kotol tembok tebal berguling panas tidak akan merusak ciri-ciri bahan mentah. Kegagalan paip gulung dinding tebal roll panas adalah masa pemprosesan panjang dan. Pipa baja berguling panas profesional, koil dinding tebal-diameter besar, koil tembok tebal lurus, kaos baja, pemeriksaan kilang koil adalah ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung, tekanan hidraulik, jambatan, meja gulung, dll.

    Pipa terus-menerus mempunyai ciri-ciri dan prestasi yang baik dalam penggunaan, dan teknologi maju diadopsi. Jika kita mahu membuat kemajuan dan meningkatkan kepekatan, kita mesti mempunyai peluang yang baik pada masa ini. Sama seperti pembangunan industri besi dan besi, walaupun industri pelumbang paip telah membuat kejayaan yang luar biasa dalam tahun-tahun terakhir, menganggap lebih dari / output dunia, masih ada ruang tertentu dengan tahap internasional maju dalam terma peralatan teknikal kualiti produk dan gred produk, skala ekonomi perusahaan dan indikator teknikal dan ekonomi utama. Kol mengadopsi sistem automatik PLC, dan setiap bahagian beroperasi pada panel. Panjang pemotongan tabung mengadopsi induksi fotoelektrik, posisi tepat dan pemotongan automatik. Setiap proses mengadopsi sistem tekanan minyak pompa ganda untuk memastikan operasi stabil. Rolling paip mempunyai julat aplikasi berbeza: panjang paip membelakang: - mm, tebal paip membelakang: - mm, diameter paip membelakang: - mm, tujuan: inci xx, Hz. Ia boleh digunakan mengikut parameter dan skop yang dinyatakan, untuk memastikan ia boleh bermain peran dan nilai penting dalam digunakan. Koil besar adalah kekal, stabil dan mudah untuk beroperasi. Proses pakej koil termasuk penuhian, penyegelan dan proses utama lain, serta proses pra dan pos yang relevan seperti pembersihan, tumpukan dan nyahkumpulkan. Selain itu, proses berguling juga termasuk pengukuran atau stempel pada pakej. Penggunaan produk pakej mekanik boleh meningkatkan produktifiti, mengurangkan intensiti kerja, memenuhi keperluan produksi skala besar dan memenuhi keperluan kesucian dan kesehatan. Dengan muncul bahan pakej baru dan inovasi terus menerus teknologi pakej, paip spiral boleh bermain peran dan nilai penting dalam industri dan medan yang berbeza.


    BersihkanQ235B kereta diameter besarLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan



    produk besi.

    jumlah kosPipa besi mm diperkenalkan secara terperinci kepada siku: pertama-tama, bahan ditekan panas, pemandu adalah inti atau mandrel bentuk tanduk, mandrel adalah tebal dan tebal, proses menekan siku adalah proses mengembangkan diameter, dan ia disokong di belakang. Bahagian tabung material melewati mandrel, dan ada bingkai lengkung di belakang untuk memperbaiki mandrel. Ada kereta di tengah. Beberapa kereta dipandu secara hidraulik, yang lain dipandu oleh transmisi mekanik, iaitu,BersihkanPipa penyumbat dinding tebal 45# diameter besar, pemandu skru, dan kemudian kereta mendorong ke hadapan, dan kereta mendorong saluran paip sepanjang inti. Tongkat bergerak ke hadapan, terdapat kotol induksi di luar mandrel, tabung dipanas dan dipanas, dan kemudian trolley mendorong tabung ke bawah dan memproses satu.

    Ciri-ciri kualiti, contohnya, kekuatan besi lebih besar daripada kekuatan unsur utama besi. Pipa baja berguling panas profesional, pipa berguling tembok tebal diameter besar, pipa berguling tepat tembok tebal tembok tebal, kasing baja, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan dipercayai secara mendalam. Ciri-ciri fizikal legasi, seperti ketepatan, reaktif dan modulus Young mungkin sama dengan unsur konstitusi legasi. Koil plat besi tebal dinding kualiti tinggi, tetapi kekuatan tarik dan kekuatan pemotong legasi biasanya sangat berbeza dari ciri-ciri unsur konstitusi dan pengaturan atomik dalam bahan sederhana.

    Pertama, pilih spesifikasi dan masukkan paip, seperti & deg; Elbow, yang boleh menghitung lengkung untuk menghitung DEG bahan panjang; Elbow, kemudian memotong dengan panjang sebagai panjang tetap.

    BersihkanEfektif.

    Secara umum, proses mengembangkan diameter produk paip berkulid boleh dibahagi ke tiga tahap. Ia adalah tahap pusingan awal: blok sektor dibuka sehingga semua blok sektor mencapai paip baja. Pada masa ini, radius setiap titik dalam paip baja hampir sama dalam julat langkah, dan paip baja secara awal dibuka. Tahap kedua ialah tahap diameter dalaman nominal: sektor mula mengurangkan kelajuan pergerakan dari kedudukan depan sehingga ia mencapai kedudukan yang diperlukan, iaitu kedudukan lingkungan dalaman paip selesai dengan keperluan kualiti.

    Diameter dalaman pinggang paip terkotol plat besi mm adalah mm, radius bengkok juga mm, empat bengkok tebal bahan ialah mm, dan bengkok ialah & deg;.