BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan

  • masa pelepasan:2022-10-22 17:29:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:328
  • Penerangan pantas:

    Bindura,Sebab api dalam pengubah kuasaImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai

Kandungan artikel

Sebab api dalam pengubah kuasa

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

BinduraDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

LozovaManufacturing process and steps of dry-type transformer

Kebocoran minyak di flange looper

Syarikat pengubah jenis kering


BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik,BinduraPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkan, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Perkhidmatan pertamaApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Mana ia?Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran,BinduraPenukar jenis kering 600KVA, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Dalam keadaan biasa dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

BinduraSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering,BinduraPembuat pengubah distribusi, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Segel kebocoran minyak

BinduraMaklumat produk lain
  • Hamburg-WandsbekPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

    Hamburg-WandsbekPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • Hamburg-WandsbekPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiHarga murah

    Hamburg-WandsbekPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiHarga murah

  • SibanicuPembuat pengubah kuasa mengubah semulaApa jenis karbon yang ada

    SibanicuPembuat pengubah kuasa mengubah semulaApa jenis karbon yang ada

  • ChongoyapePlatform angkat hidraulik besarTemplat rancangan perniagaan

    ChongoyapePlatform angkat hidraulik besarTemplat rancangan perniagaan

  • ChongoyapeJembatan naik hidraulik bergerakSpesifikasi operasi harian

    ChongoyapeJembatan naik hidraulik bergerakSpesifikasi operasi harian

  • MohacsJembatan boarding tetapAnalisis kebolehlaksanaan aplikasi di kondensor

    MohacsJembatan boarding tetapAnalisis kebolehlaksanaan aplikasi di kondensor

  • MohacsPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApakah hak penjagaan itu

    MohacsPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApakah hak penjagaan itu

  • MohacsPlatform penangkapan gaya tahapApakah peranti industri

    MohacsPlatform penangkapan gaya tahapApakah peranti industri

  • segera:Peringatan: Maklumat BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan memberi anda BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan oleh syarikat kami, perkhidmatan BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan. BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BinduraPengubah kuasa tambang Ks11Manifestasi retakan penentuan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!