PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan

  • masa pelepasan:2022-10-22 19:50:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:483
  • Penerangan pantas:

    Phoenix,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis

Kandungan artikel

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,PhoenixPengubah jenis kering bagi kilang kuasa, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

PhoenixPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), dan operasi percubaan akan dihentikan.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

ThayetmyoApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

manufacturerKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan



Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian,PhoenixPengubah pendinginan diri yang ditenggelamkan minyak, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi,PhoenixPengubah distribusi sidang Amorphous, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

PhoenixMaklumat produk lain
  • MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

    MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

  • MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

    MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • San PabloKehilangan piawai pengubah jenis keringBercakap mengenai trend baru

    San PabloKehilangan piawai pengubah jenis keringBercakap mengenai trend baru

  • LetterkennyPlatform angkat hidraulik tetapApa yang perlu disediakan terlebih dahulu semasa bekerja

    LetterkennyPlatform angkat hidraulik tetapApa yang perlu disediakan terlebih dahulu semasa bekerja

  • LetterkennyAxle Co., Ltd.Penyelesaian untuk masalah pemampatan

    LetterkennyAxle Co., Ltd.Penyelesaian untuk masalah pemampatan

  • CosenzaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAnalisis aplikasi kategori

    CosenzaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAnalisis aplikasi kategori

  • CosenzaPlatform penunggang jenis trek panduanKeperluan penyelenggaraan

    CosenzaPlatform penunggang jenis trek panduanKeperluan penyelenggaraan

  • CosenzaPlatform mengangkat tali aluminumKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    CosenzaPlatform mengangkat tali aluminumKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan memberi anda PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan. PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PhoenixPengubah tiga fasa 480v hingga 380VFungsi utama dan trend pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!