Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap

  • masa pelepasan:2022-10-13 17:13:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:185
  • Penerangan pantas:

    Menzel Bourguiba,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y&rdqu

Kandungan artikel

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral,Menzel BourguibaPengubah distribusi tenaga tinggi, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru guna & ldquo; ” menunjukkan.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Menzel BourguibaPengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Okigwikonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

pengetahuanSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum,Menzel BourguibaMengulangi pengubah kotak lama, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta,Menzel BourguibaUjian pengubah jenis kering, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, tembaga, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Di mana saya boleh mencarinya?Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Pengubah kuasa

Menzel BourguibaJatuh perkara asing dan menghancurkan

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • AshbourneJembatan naik hidraulik tetapPenghakiman dan penyelarasan

    AshbourneJembatan naik hidraulik tetapPenghakiman dan penyelarasan

  • VenrayJambatan naik jenis jambatanPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

    VenrayJambatan naik jenis jambatanPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • VenrayLarge fixed lifting platformCara melakukan penyelenggaraan pencegahan

    VenrayLarge fixed lifting platformCara melakukan penyelenggaraan pencegahan

  • VenrayHarga lif kecil rumah tanggaApakah bentuk perindustrian

    VenrayHarga lif kecil rumah tanggaApakah bentuk perindustrian

  • BayamoManufacturing standard of dry type transformerApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluar

    BayamoManufacturing standard of dry type transformerApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluar

  • IndianapolisPlatform penangkapan hidraulik logistikPerincian

    IndianapolisPlatform penangkapan hidraulik logistikPerincian

  • IndianapolisJembatan naik jenis otomatikAnalisis ciri dan kelebihan

    IndianapolisJembatan naik jenis otomatikAnalisis ciri dan kelebihan

  • KisvardaJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikDi mana kelebihan utama

    KisvardaJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikDi mana kelebihan utama

  • segera:Peringatan: Maklumat Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap memberi anda Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap oleh syarikat kami, perkhidmatan Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap. Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Menzel BourguibaOil immersed transformer foundationMudah dan cekap, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!