TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan

  • masa pelepasan:2022-10-11 23:13:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:82
  • Penerangan pantas:

    Tunisia,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, da

Kandungan artikel

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pengubah terbenam minyak

TunisiaAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Cabinda(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:


TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat,TunisiaTanda pengubah kuasa jenis kering, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

berapa banyakKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda,TunisiaPerlindungan penukar tenggelam minyak, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, dan kemudian lukis sampel minyak.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pembuat pengubah kuasa


TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Kejujuran dan keuntungan bersamaPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu,TunisiaPengubah distribusi tenggelam minyak, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

TunisiaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

TunisiaMaklumat produk lain
  • Sesto San GiovanniPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

    Sesto San GiovanniPlatform mengangkat tali aluminumPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

  • Sesto San GiovanniPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumPetikan panduan

    Sesto San GiovanniPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumPetikan panduan

  • RodasPembuat pengubah distribusiPengesanan saiz

    RodasPembuat pengubah distribusiPengesanan saiz

  • Santa AnaPlatform angkat hidraulik 5 tonKaedah pengiraan kapasiti tekanan

    Santa AnaPlatform angkat hidraulik 5 tonKaedah pengiraan kapasiti tekanan

  • Santa AnaJembatan naik bergerak.Keperluan penyelenggaraan

    Santa AnaJembatan naik bergerak.Keperluan penyelenggaraan

  • Lapangan terbang DublinJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApakah piawai diameter waya

    Lapangan terbang DublinJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApakah piawai diameter waya

  • Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat tali aluminumJualan peluang

    Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat tali aluminumJualan peluang

  • Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApa yang perlu dibuat sele

    Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApa yang perlu dibuat sele

  • segera:Peringatan: Maklumat TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan memberi anda TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan oleh syarikat kami, perkhidmatan TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan. TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TunisiaModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringCara memilih medium untuk penyejukan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!