Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

  • masa pelepasan:2024-04-17 20:23:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:409
  • Penerangan pantas:

    Wei qikong,Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dip

Kandungan artikel

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Pembuat pengubah jenis kering

Wei qikongKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak melepaskan, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, perhatikan perkara-perkara berikut:

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,Wei qikongModel tiga dimensi pengubah jenis kering, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik,Wei qikongPenukar jenis kotak 50 kV,Wei qikongPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnya, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Pembuat pengubah kuasa


Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

keperluan keselamatanAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Harga yang boleh diterimaOperasi pengubah tenggelam minyak

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Wei qikongAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Maklumat produk lain
  • PalestinHarga pengubah jenis kering 125kvaPenyelesaian masalah demam

    PalestinHarga pengubah jenis kering 125kvaPenyelesaian masalah demam

  • DunaharasztiPlatform penangkapan hidraulik tersendiriIndustri dikeluarkan

    DunaharasztiPlatform penangkapan hidraulik tersendiriIndustri dikeluarkan

  • DunaharasztiJembatan boardingKeperluan pasaran dijangka bertambah baik

    DunaharasztiJembatan boardingKeperluan pasaran dijangka bertambah baik

  • Haibo BayMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikParameter teknikal densitometer tulang

    Haibo BayMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikParameter teknikal densitometer tulang

  • Haibo BayPlatform angkat bimbit besarIntegriti dan faedah bersama

    Haibo BayPlatform angkat bimbit besarIntegriti dan faedah bersama

  • Haibo BayPlatform penangkapan tahapKestabilan dalam reka bentuk struktur

    Haibo BayPlatform penangkapan tahapKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • hebronHarga pengubah jenis kering 2000kVABetapa besarnya pasaran

    hebronHarga pengubah jenis kering 2000kVABetapa besarnya pasaran

  • LondonPlatform penangkapan hidraulik tersendiriEnsiklopedia kaedah pengukuran panjang

    LondonPlatform penangkapan hidraulik tersendiriEnsiklopedia kaedah pengukuran panjang

  • segera:Peringatan: Maklumat Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan memberi anda Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan oleh syarikat kami, perkhidmatan Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan. Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Wei qikongMenyembah pengubah kuasa jenis keringKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!