HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana

  • masa pelepasan:2023-12-27 15:43:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:350
  • Penerangan pantas:

    Hama,Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum,HamaPengubah jenis kering adalah baik, pengubah jenis kering patut b

Kandungan artikel

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum,HamaPengubah jenis kering adalah baik, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai,HamaPengubah minyak terjun 35kV, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

HamaBagaimana memilih pengubah jenis kering

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Republik Demokratik KoreaKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi,HamaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasa, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

HargaSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Di mana untuk dijualKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

HamaKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Maklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana memberi anda HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana oleh syarikat kami, perkhidmatan HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana. HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HamaProses produksi pengubah jenis keringKecacatannya adalah penuaan sederhana, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!