SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan

  • masa pelepasan:2024-03-29 10:03:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:78
  • Penerangan pantas:

    Schiedan,Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergeraka

Kandungan artikel

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Saiz kerja: Tersuai mengikut keperluan pelanggan bukan piawai, saiz merupakan pertimbangan utama bagi pelanggan. Sama ada ia sesuai untuk platform besar atau memerlukan saiz kecil disesuaikan mengikut keperluan sebenar tanpa sebarang deviasi., Kapasiti muatan: Kapasiti muatan jambatan pengangkutan tetap berbeza bergantung pada situasi penggunaan. Pelanggan boleh menyesuaikan tonasi mengikut keperluan mereka sendiri, dan silinder minyak dan motor yang dikonfigur juga berbeza. Fabrik jambatan pengangkutan profesional menawarkan harga tinggi, perkhidmatan, yang boleh menyelesaikan penyesuaian tinggi tanpa perlukan bekalan kuasa luar. Akhir depan dilengkapi dengan kaki sokongan boleh disesuaikan, menjadikan muatan dan muatan lebih kuat dan selamat. Plat penggantian melipat di belakang jambatan naik bimbit dengan kapasitas pembawa besar dan hook forklift boleh dengan selesa menarik dan bergerak jambatan naik.

Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Therefore, it is effective to ensure that the goods are not overweight during transportation. Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Platform angkat tetap dan jambatan boarding hidraulik telah menjadi peralatan pengendalian bantuan yang lebih suka untuk perusahaan logistik. Mari kita bercakap tentang kehidupan perkhidmatan jambatan naik hidraulik untuk peralatan pengendalian ini.

YlojarviKami telah memperkenalkan anda bagaimana jambatan naik bergerak hidraulik ditetapkan kepada bekas! Tekan jembatan naik bergerak ke belakang bekas dengan garpu, dan gantung rantai kabel panjang boleh ditetapkan pada trak untuk memastikan jembatan naik bergerak dan trak sentiasa ketat. Tinggi jembatan naik bergerak hidraulik boleh ditetapkan. Selepas mencapai pesawat yang sama, pedal jembatan naik ditempatkan pada permukaan bekas untuk mencapai jembatan naik bergerak. Ia digunakan secara luas dalam platformen kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa memuatkan dan memuatkan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan kargo bergabung dengan garpu. Dengan menggunakan jambatan muatan bimbit, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Ada berbagai jenis jambatan naik. Selama seluruh proses aplikasi, jembatan boarding tetap boleh secara rasional dilaksanakan di tempat tanpa perlukan untuk memuatkan dan memuatkan platform atau laman muatan dan memuatkan kargo. Jika laman web logistik tidak mempunyai platform perkhidmatan, jambatan boarding tetap boleh menjadi tindakan preventif yang masuk akal.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.


SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan



Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Sistem kuasa mengandungi silinder minyak besar yang mengangkat seluruh plat yang bersandar, dan apabila ia mencapai kedudukan atas,SchiedanPaksi penerbangan tetap hidraulik, silinder minyak kecil bermula berfungsi, dengan lancar memperluas plat hinge. Plat penyesuaian tinggi semua dibuat dari plat besi dan profil berkualiti tinggi Jinan Jigang, yang diselit dengan ketat dan mempunyai kehidupan layanan panjang.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

penjualSelepas memuatkan dan memuatkan,SchiedanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetap, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.

Jembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).


SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan



Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.

asetTinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek lapisan. Seksyen depan dilengkapi dengan rod a universal berat dan roda trak boleh dipotong yang boleh putar ke kedua- dua ujung. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh lengkap pergerakan trak dengan mudah. Tempat untuk memuatkan dan memuatkan barang di laman tanpa memuatkan dan memuatkan saluran atau untuk aktiviti permintaan. Jika tidak ada pembuatan dan pembuatan saluran di laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan papan bimbit sangat sesuai. jambatan papan bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi pembuatan dan pembuatan seri. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, untuk menyelesaikan muatan dan muatan yang selamat dan cepat barang. Jembatan muatan dan muatan yang tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk menyelesaikan muatan dan muatan yang pantas barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jembatan antara trak dan platform kargo gudang trak forklift,SchiedanBridge boarding forklift bergerak, dll. untuk bergerak dan muatan batch dan muatan barang dalam trak. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan yang pantas barang boleh selesai. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan banyak pekerjaan meningkatkan kuasa kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, pemilihan stesen pam hidraulik dan silinder minyak untuk jambatan naik hidraulik tetap juga penting. Peralatan ini adalah komponen pusat peralatan luaran dan tidak dapat diabaikan. Ini tidak hanya menentukan penggunaan jangka panjang jambatan naik hidraulik tetap, tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!

Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.


Maklumat produk lain
  • InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

    InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

  • InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

    InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

  • GilbertJembatan boarding platformBerapa banyak

    GilbertJembatan boarding platformBerapa banyak

  • GilbertPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKaedah pemeriksaan biasa

    GilbertPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKaedah pemeriksaan biasa

  • GilbertLif mikro rumah tangga kecilCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

    GilbertLif mikro rumah tangga kecilCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

  • SherpurSemua pengubahKaedah pengenalan

    SherpurSemua pengubahKaedah pengenalan

  • ForliPlatform angkat hidraulik elektrikMajlis yang berkenaan

    ForliPlatform angkat hidraulik elektrikMajlis yang berkenaan

  • ForliAxle Co., Ltd.Proses penyahpepijatan dan keperluan umum

    ForliAxle Co., Ltd.Proses penyahpepijatan dan keperluan umum

  • segera:Peringatan: Maklumat SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan memberi anda SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan oleh syarikat kami, perkhidmatan SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan. SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SchiedanJembatan boarding platform pemuatan bekasBolehkah penyimpangan ketepatan dibenarkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!