LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran

  • masa pelepasan:2024-04-17 15:18:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:310
  • Penerangan pantas:

    Lodz,Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak

Kandungan artikel

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan,LodzTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

LodzPenyelamatan tekanan penuaan panas biasanya sesuai untuk potongan kerja kecil, sementara struktur dasar angkat mempunyai volum besar dan tidak mempunyai oven aneling yang cukup besar. Penggunaan penuaan biasa mengambil satu tahun dan siklus produksi terlalu panjang, jadi kedua-dua kaedah ini tidak boleh dilakukan. Selepas penyelidikan dan pemahaman oleh pembuat, ia ditemukan bahawa memilih titik sokongan yang sesuai untuk komponen struktur terwelded besar boleh melakukan penyelesaian tekanan penuaan getaran. Oleh itu, pembuat telah memutuskan untuk menggunakan penuaan getaran untuk melepaskan tekanan dari dasar platform mengangkat. Promosion jangka panjang penghasil penindasan, tanda lama, keuntungan harga, dan kualiti yang dijamin!

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala,LodzJembatan naik bimbit 10 ton, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

ChilibreApa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya


LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran



Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Apabila menyimpan platform angkat hidraulik di lif, penting untuk memperhatikan keselamatan pegawai.

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons

Pengurusan jujurTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, berdasarkan latihan kerja dan jaminan keselamatan tindakan.

Menyesuaikan unit kuasa.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.


LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran



Menyesuaikan silinder minyak.

Penyesuaian SkemaMenggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat) yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Pemandu patut bertanggungjawab untuk mengawasi distribusi seragam item yang dipindahkan oleh platform pada platform sebanyak mungkin untuk mencegah muatan sebahagian dan melarang muatan berlebihan. Platform tidak membenarkan

Apabila melepaskan berlaku, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

LodzI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Pada tahap awal pemasangan platform angkat,LodzPlatform mengangkat tali aluminum, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.


Maklumat produk lain
  • BolnisiHarga pengubah 5000KVAKesan sesak

    BolnisiHarga pengubah 5000KVAKesan sesak

  • LincolnPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri produk dan kaedah penggunaan

    LincolnPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri produk dan kaedah penggunaan

  • LincolnBridge boarding of aluminum alloyPiawaian dalam pemilihan bahan

    LincolnBridge boarding of aluminum alloyPiawaian dalam pemilihan bahan

  • TibetJembatan pengangkutan gudangUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa pro

    TibetJembatan pengangkutan gudangUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa pro

  • TibetPenangkapan platform bergerak sendiriCara memilih

    TibetPenangkapan platform bergerak sendiriCara memilih

  • TibetPlatform mengangkat talian aluminumHarga berita

    TibetPlatform mengangkat talian aluminumHarga berita

  • TqibuliHarga pengubah distribusi 800kVAKlik untuk melihat

    TqibuliHarga pengubah distribusi 800kVAKlik untuk melihat

  • EstelgomPlatform penangkapan hidraulik kecilProspek dan keadaan industri

    EstelgomPlatform penangkapan hidraulik kecilProspek dan keadaan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran memberi anda LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran. LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LodzPlatform mengangkat pelukisKetahui potensi pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!