WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza

  • masa pelepasan:2024-04-25 22:44:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:380
  • Penerangan pantas:

    Wiesbaden,Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek

Kandungan artikel

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

WiesbadenAntara pins dan bearings platform, ia dijamin untuk menghindari pakaian dan air mata, dan minyak atau lemak yang sesuai boleh ditambah untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Sahkan beberapa kali sama ada terdapat suara semasa proses operasi. Sebagaimana ia semasa masa berjalan-in, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, berjalan berbilang kali dan selepas berjalan-in, suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents. Sekarang, jenis peralatan ini mempunyai biaya sebenar relatif rendah bila digunakan, dan dengan peralatan keselamatan sendiri, ia boleh dilaksanakan di banyak tempat dan telah menerima perhatian dari kebanyakan pembangunan syarikat.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

CannesPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza



Jika ada kerosakan semasa lif, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

pasangSemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.


WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza



Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Survey produkApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Tiada pencemaran, tiada gas exhaust, jarak operasi yang besar, dan cairan yang kuat. Terutama sesuai untuk penyimpanan sejuk dan kawasan yang sangat penduduk (stesen keretapi, lapangan terbang). Lebih luas digunakan dalam industri seperti pembinaan bandar, lapangan minyak, pengangkutan,WiesbadenPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter,WiesbadenTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri, dan pemerintahan bandar. Menurut keperluan peribadi, peranti keselamatan seperti peranti pengurangan kecemasan, valv keseimbangan, dan peranti penyelamatan tekanan automatik boleh dipasang dalam kes kehabisan kuasa,WiesbadenPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, serta peranti keselamatan untuk mencegah muatan berlebihan platform mengangkat ketinggian tinggi, peranti perlindungan bocor, peranti perlindungan kehilangan fasa, dan peranti perlindungan letupan keselamatan untuk mencegah putus paip hidraulik.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

WiesbadenKaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Menyesuaikan silinder minyak.


Maklumat produk lain
  • Al Majar al KabirPengubah terjun minyak 3000Komposisi kimia dan ciri-cirinya

    Al Majar al KabirPengubah terjun minyak 3000Komposisi kimia dan ciri-cirinya

  • MontpellierMemangkat platform hidraulikPenyesuaian program

    MontpellierMemangkat platform hidraulikPenyesuaian program

  • MontpellierJenis bergerak jembatan naik hidraulikKeadaan berkarat

    MontpellierJenis bergerak jembatan naik hidraulikKeadaan berkarat

  • ZabureJembatan boardingPenurunan inventori sosial telah dipercepat

    ZabureJembatan boardingPenurunan inventori sosial telah dipercepat

  • ZaburePlatform mengangkat trek panduan tetapTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

    ZaburePlatform mengangkat trek panduan tetapTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

  • ZaburePemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrik5 cara untuk mencari kesalahan

    ZaburePemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrik5 cara untuk mencari kesalahan

  • PukulPengubah terjun minyak 315Indeks Komposit Industri

    PukulPengubah terjun minyak 315Indeks Komposit Industri

  • Menshing gradbachPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBercakap mengenai penyerapan sinar

    Menshing gradbachPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBercakap mengenai penyerapan sinar

  • segera:Peringatan: Maklumat WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza memberi anda WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza oleh syarikat kami, perkhidmatan WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza. WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!