Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

  • masa pelepasan:2024-04-26 15:17:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:80
  • Penerangan pantas:

    Lapangan Terbang Berlin Brandenburg,Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas

Kandungan artikel

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan,Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform meningkat, lif hidraulik, jembatan naik, jembatan naik bergerak,Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler, lif kargo, lif, tahap naik, platform naik hidraulik, lif rumah tangga, lif, lif garaj tiga dimensi, platform pembuatan babi, dan lif berbeza-berbeza. lif kargo mengangkut kuasa oleh sistem hidraulik. Kadang-kadang, bunyi boleh dihasilkan kerana sistem hidraulik memasuki udara, yang boleh meningkat pakaian dan air mata. Apa yang patut kita lakukan?

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation simple and reliable operation, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

PunoSemakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.


Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk



Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Fungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Piawai inspeksiSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak


Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk



Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, atau jaringan keselamatan.

Laporan pemeriksaan kualitiSelepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Selain pemeliharaan bulanan, pemeliharaan akhir tahun juga sangat penting. Pada akhir tahun, bahagian sambungan hidraulik dan saluran paip mesin sepatutnya digantikan secara tepat masa mengikut kerosakan yang ada. Selain itu, perlu membersihkan penapis penghisap minyak, kemudian mengembalikannya ke tangki minyak di posisi asalnya, dan tangki minyak juga perlu diganti dengan minyak baru. Hanya dengan memperhatikan penyelamatan platform angkat boleh lebih baik melayani orang. Hydraulic oil is the working medium of elevators, energy transmission, anti-corrosion, rust prevention, cooling, etc. The quality of hydraulic oil will greatly affect the reliability and service life of the hydraulic system of the lifting platform. Here, I will elaborate on the impact of inferior hydraulic oil on elevators from several aspects.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Lapangan Terbang Berlin BrandenburgSemasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul


Maklumat produk lain
  • TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

    TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

  • TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

    TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

  • kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

    kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

  • JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

    JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

  • JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

    JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

  • MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

    MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

  • MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

    MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk memberi anda Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk oleh syarikat kami, perkhidmatan Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk. Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!