BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli

  • masa pelepasan:2024-03-29 21:38:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:266
  • Penerangan pantas:

    Baja,Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bers

Kandungan artikel

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan

BajaTidak peduli industri apa, permintaan pasar adalah arah pembangunannya. kita hanya fokus pada teknologi peralatan maju, tidak peduli permintaan pasar sebenar, tidak menyesuaikan kepada pasar, dan pada sebab itu, biarkan pasar menyesuaikan kepada diri kita sendiri. hasilnya hanya boleh keluar dari tahap industri dalam persaingan pasar yang ganas.

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan,BajaLarge fixed lifting platform, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

MogoditshanePeriksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli



Sekali lagi jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan,BajaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiri, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Produk platform angkat Jinchuang terutamanya digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan tinggi angkat - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan di luar. Tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, yang berjalan dengan lancar, mempunyai bunyi rendah, berguna untuk penyelamatan, dan mempunyai kehidupan layanan panjang. Dalam keadaan kehabisan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual yang selamat, nyaman, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm-cm, dan tinggi lapisan atas tidak terkena kesan, Stesen pompa boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi, sesuai untuk - lantai struktur besi atau kilang beton. Kedua bahagian dalaman dan luar boleh digunakan. Stesen pompa mengadopsi stesen pompa perusahaan kongsi dan stesen pompa diimport dari Itali. Jika keperluan kelajuan terlalu tinggi, stesen pompa kongsi boleh digunakan untuk memenuhi keperluan penghantaran yang ideal. Cilinder minyak dan segel dibuat dari komponen diimport, memecahkan masalah tekanan minyak tidak stabil bagi pelanggan, The oil leakage problem of components . The oil cylinder is built into the platform . The heavy-duty steel wire rope wheel or weighted special chain ensures safety . The automatic insurance during the lifting process ensures vehicle safety . The synchronous device during the lifting process ensures that the vehicle may not overturn . The alarm setting before falling to the ground ensures the safety of the operator . The chain or steel wire rope fracture protection device . The hydraulic system pressure loss explosion-proof protection device . The elevator special flat permanent magnet switch is selected, Kesan penerbangan adalah baik. . Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil, dan ketepatan penerbangan adalah tinggi. . Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat kawat yang berkaitan,BajaJembatan naik bimbit, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai operasi mudah, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Raka TandaSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, berdasarkan latihan kerja, yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.


BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli



Regarding the construction elevator with counterweight check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Dokumen kualitiPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Platform mengangkat garpu gunting tetap adalah platform mengangkat hidraulik khusus yang digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza, kapasitas pembawa muatan yang besar, pembangkit stabil, dan pemasangan dan penyelenggaran mudah. Ia adalah peralatan ekonomi dan praktik ideal untuk pembawa barang antara lantai rendah sebagai alternatif untuk lif.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

BajaApabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


Maklumat produk lain
  • BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPasaran masih optimis

    BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPasaran masih optimis

  • BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahapPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

    BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahapPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

  • BahrainPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaCara mengurangkan kegagalan

    BahrainPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaCara mengurangkan kegagalan

  • HaguePenangkatan meja angkat hidraulikPemboleh ubah semasa pengetatan

    HaguePenangkatan meja angkat hidraulikPemboleh ubah semasa pengetatan

  • HagueJembatan pengangkutan gudangSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan pemprosesan

    HagueJembatan pengangkutan gudangSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan pemprosesan

  • VeenendaalJembatan penerbangan tetap hidraulikBahagian penunjuk apa

    VeenendaalJembatan penerbangan tetap hidraulikBahagian penunjuk apa

  • VeenendaalPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa kelebihan prestasi

    VeenendaalPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa kelebihan prestasi

  • VeenendaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMasalah dalam pemprosesan

    VeenendaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMasalah dalam pemprosesan

  • segera:Peringatan: Maklumat BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli memberi anda BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli oleh syarikat kami, perkhidmatan BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli. BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BajaPlatform mengangkat pelukisPengilang memberitahu anda fokus membeli, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!