AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan

  • masa pelepasan:2024-03-28 16:39:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:406
  • Penerangan pantas:

    Anchorage,Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.Apa yan

Kandungan artikel

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

AnchorageElevator tidak menutup pintu atau berulang kali membuka dan menutup pintu: terdapat sampah yang menghalang tirai cahaya atau plat kenalan pintu di pintu masuk atau sil.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

KostiPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.


AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan



Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, bilangan lantai dan stesen.

Kaedah memandu ialah lif semasa bertukar kuantiti, yang menggunakan motor semasa bertukar sebagai kekuatan memandu. Menurut kaedah seret, ia boleh dibahagi lagi ke kelajuan tunggal AC, kelajuan ganda AC, peraturan kelajuan peraturan tenaga AC, peraturan kelajuan frekuensi tenaga variabel AC, dll.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, dan fleksibiliti.

pasangKurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan



Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin aras yang tepat, dan fleksibiliti.

pengurusan perantiJika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Perbezaan antara lif rumah dan lif awam biasa ialah fokus lif rumah dan lif awam biasa berbeza, dengan beberapa indikator dikurangi secara signifikan. Contohnya, yang jauh lebih rendah daripada lif awam biasa. lif rumah tidak perlu mempertimbangkan isu aliran penumpang, dan kelajuan angkat lebih lambat, memastikan keselamatan. Kelajuan angkat biasanya antara , hingga , m/ s, dan berjalan dengan lancar.

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi,AnchorageLift menegak boleh capai, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal,AnchoragePlatform angkat aliran aluminum,AnchoragePembuat lif kecil villa rumah tangga, selamat dan dipercayai

Anchorageb. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Jika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, tulang belakang dan jantung.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.


Maklumat produk lain
  • KarcagPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa

    KarcagPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa

  • KarcagPlatform penangkapan panggung teaterApakah langkah pemasangan khusus

    KarcagPlatform penangkapan panggung teaterApakah langkah pemasangan khusus

  • Dar KulaybPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur-

    Dar KulaybPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur-

  • Laroche di Sungai YonghePersediaan jadual angkat hidraulik bergerakApa yang perlu dilakukan untuk me

    Laroche di Sungai YonghePersediaan jadual angkat hidraulik bergerakApa yang perlu dilakukan untuk me

  • Laroche di Sungai YongheJembatan penghalang bergerakBoleh dipercayai untuk digunakan

    Laroche di Sungai YongheJembatan penghalang bergerakBoleh dipercayai untuk digunakan

  • MonorJembatan pengangkutan gudangKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    MonorJembatan pengangkutan gudangKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • MonorPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumAsal

    MonorPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumAsal

  • MonorPlatform penangkapan tahapApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah gilir

    MonorPlatform penangkapan tahapApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah gilir

  • segera:Peringatan: Maklumat AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan memberi anda AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan oleh syarikat kami, perkhidmatan AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan. AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnchorageLif duduk rumah.Kesan kualitatif fasa pengukuhan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!