AustinLukisan pemasangan pengubah jenis keringPelbagainya lengkap

masa pelepasan:2024-01-27 13:51:37 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:333

Petua teras:Austin,Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungs

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

AustinPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

DakarMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


AustinLukisan pemasangan pengubah jenis keringPelbagainya lengkap



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering,AustinPengubah penyesuaian distribusi, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Sesetengah diikat dengan pita plastik,AustinPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis kering, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

sasaranMenurut keadaan retak,AustinBerapa banyak pengubah kuasa 160, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pengubah terbenam minyak

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.


AustinLukisan pemasangan pengubah jenis keringPelbagainya lengkap



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kualiti yang hebatPembuat pengubah jenis kering

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

AustinPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Hak cipta dan notis:
1. AustinLukisan pemasangan pengubah jenis keringPelbagainya lengkap yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AustinLukisan pemasangan pengubah jenis keringPelbagainya lengkap, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AustinLukisan pemasangan pengubah jenis keringPelbagainya lengkap adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AustinLukisan pemasangan pengubah jenis keringPelbagainya lengkap mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Austinmengesyorkanberita
AustinBerita terkini