AustinJenis tetap hidraulik paksi yang diletakNak pergi ke mana

masa pelepasan:2024-01-17 16:07:44 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:401

Petua teras:Austin, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemuiAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untu

jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Semasa menggali, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

AustinMenyemak minyak hidraulik adalah bahagian yang sangat penting dari jambatan boarding bergerak, kita boleh mengurangi masalah lain secara efektif. Oleh itu, kita perlu memeriksa secara tepat masa untuk melihat jika ada kemudahan dalam minyak hidraulik, dan sama ada kuantiti cukup. berdasarkan ini kita boleh menggunakannya lagi untuk mencapai keputusan yang lebih baik, Jadi semua orang perlu lebih memahami aspek ini.

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.

BusiaKemudian,AustinJembatan penghalang bergerak, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.


AustinJenis tetap hidraulik paksi yang diletakNak pergi ke mana



Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Pembersihan hidraulik, menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem untuk membersihkan minyak. Guna kadar aliran tinggi untuk menghapuskan kemudahan dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik patut dibersihkan lebih dari tiga kali. Selepas setiap pembersihan, minyak akan dihapus dari sistem apabila ia panas. Selepas membersihkan penapis, gantikannya dengan penapis baru, kemudian tambahkan minyak hidraulik baru.

Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

Biaya adalah masuk akalPenggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Kefleksibiliti merujuk sama ada operasi jembatan naik hidraulik berguna untuk tahap operasi berikutnya. Kebanyakan perusahaan kekurangan analisis sistemik dalam hal ini, sering mengabaikan isu pembuatan semasa memuatkan, dan tidak mempertimbangkan kesehatan keluar selepas penyimpanan, yang menyebabkan sambungan yang tidak baik antara tahap dan keefektivitas eksekutif rendah. Kerana kekurangan pengurusan yang efektif, peralatan mekanik tidak dapat digunakan secara efektif, dan kerja fizikal berlebihan sukar untuk dikendalikan


AustinJenis tetap hidraulik paksi yang diletakNak pergi ke mana



Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.

Harga yang adilPemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Apa konfigurasi prestasi jambatan boarding tetap? Tinggi platform jambatan pengangkutan tetap boleh disesuaikan atau turun mengikut ketinggian berbeza kereta trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki trak. Mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport, dilengkapi dengan rok anti sway di kedua-dua sisi, membuat kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

AustinMemuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik,AustinPenghasilan jambatan naik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, tekan butang naik cahaya penunjuk menyala, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah,AustinJembatan naik bimbit, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.


Hak cipta dan notis:
1. AustinJenis tetap hidraulik paksi yang diletakNak pergi ke mana yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AustinJenis tetap hidraulik paksi yang diletakNak pergi ke mana, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AustinJenis tetap hidraulik paksi yang diletakNak pergi ke mana adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AustinJenis tetap hidraulik paksi yang diletakNak pergi ke mana mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Austinmengesyorkanberita
AustinBerita terkini