PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik

  • masa pelepasan:2024-04-19 18:46:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:267
  • Penerangan pantas:

    Pocito,PocitoPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkan,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiLupakan operasi m

Kandungan artikel
PocitoPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkan,

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

PocitoPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Kesehatan dan KesehatanCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).


PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik



Kebocoran minyak di flange looper

Pengetahuan enciklopedikPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

PocitoMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,PocitoOperasi ekonomi pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,PocitoPengubah kuasa 33kV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

BarcelonaMaklumat produk lain
  • GilbertJembatan pengangkutanPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

    GilbertJembatan pengangkutanPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • GelsenkirchenJembatan pengangkutan yang tetapAnalisis Pelaburan

    GelsenkirchenJembatan pengangkutan yang tetapAnalisis Pelaburan

  • GelsenkirchenGarpu gunting platform angkat bimbitMengenai pilihan pemasangan

    GelsenkirchenGarpu gunting platform angkat bimbitMengenai pilihan pemasangan

  • GelsenkirchenPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaFaktor utama persaingan pasaran

    GelsenkirchenPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaFaktor utama persaingan pasaran

  • KhoramshahrPengubah distribusi 400 KVACara menjaga dengan betul

    KhoramshahrPengubah distribusi 400 KVACara menjaga dengan betul

  • TiszaujvarosPlatform angkat hidraulik bergerakKaedah penyelenggaraan dan penyelesaian masalah operas

    TiszaujvarosPlatform angkat hidraulik bergerakKaedah penyelenggaraan dan penyelesaian masalah operas

  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik memberi anda PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik oleh syarikat kami, perkhidmatan PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik. PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PocitoPenukar 6 kVMana yang lebih baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!