IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa

  • masa pelepasan:2024-04-19 15:21:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:334
  • Penerangan pantas:

    Isilemurino,Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan bole

Kandungan artikel

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

IsilemurinoApabila bekerja pada platform perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral, bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar,IsilemurinoJembatan pengangkutan mekanik bergerak, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

El CafetalKomponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa



Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Bagaimana platform angkat elektrik lebih rendah dalam keadaan kekurangan tenaga tiba-tiba? Sebelum memulakan, periksa dan sahkan bahawa kabel dan kawat mendarat adalah selamat dan bahawa tukar berada di posisi sifar. Selepas kuasa diaktifkan, tekanan perlu diperiksa dan disahkan sebagai normal, dan seharusnya tidak ada bocor semasa ujian. Ia patut diuji dan disahkan bahawa peranti penguncian elektrik di setiap peranti had, dll. berada dalam keadaan yang baik dan boleh dipercayai, dan peranti elektrik sensitif dan berkesan. Beg udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelamatan melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua adalah latihan penggunaan yang sepadan selepas pemasangan dan penyahpepijatan peralatan Xilang Door Industry

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

KepercayaanApabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan


IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa



Adjusting the oil pipe.

Click to viewPertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Staf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

IsilemurinoApabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak,IsilemurinoPenangkapan platform bergerak sendiri, kotak distribusi dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan,IsilemurinoPembuat platform angkat gunting jenis bergerak, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


BarcelonaMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa memberi anda IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa oleh syarikat kami, perkhidmatan IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa. IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IsilemurinoSelf propelled mobile lifting platformIa digunakan terutamanya untuk apa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!