ChicagoPlatform angkat bimbitApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

masa pelepasan:2023-11-02 12:44:06 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:115

Petua teras:Chicago,Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipaka

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

ChicagoKaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang,ChicagoPlatform mengangkat topi bergerak sendiri,ChicagoHarga Platform Penangkapan Fork Gunting Mudah, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem dan jaminan keselamatan tindakan.

MaceSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


ChicagoPlatform angkat bimbitApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza



Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Kaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, jeli minyak, cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating, plating panas, menyemprot, dll., lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Hasil ujianKaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan,ChicagoPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulik, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.


ChicagoPlatform angkat bimbitApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza



Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Trend pasarApabila melakukan operasi ketinggian tinggi, semakin cepat kelajuan angkat.

ChicagoSemasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.


Hak cipta dan notis:
1. ChicagoPlatform angkat bimbitApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ChicagoPlatform angkat bimbitApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ChicagoPlatform angkat bimbitApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ChicagoPlatform angkat bimbitApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Chicagomengesyorkanberita
ChicagoBerita terkini