KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian

  • masa pelepasan:2024-04-26 12:52:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:319
  • Penerangan pantas:

    Kwangyang,Afterwards, the service life of fixed and mobile boarding bridges was analyzed based on the actual situation. Mengingat

Kandungan artikel

Afterwards, the service life of fixed and mobile boarding bridges was analyzed based on the actual situation. Mengingat kualiti peralatan sendiri, kualiti yang baik biasanya digunakan selama lebih dari tahun,KwangyangRampa Lantai Mudah, sementara kehidupan perkhidmatan jambatan naik bimbit adalah kira-kira tahun, dan kualiti tidak terlalu baik. jambatan naik tetap mungkin mempunyai masalah dalam tahun dan jambatan naik bimbit mungkin mempunyai masalah dalam tahun. Periksa tindakan penyelenggaran, periksa status penyelenggaran secara peribadi, dan melakukan penyelenggaran untuk memastikan kualiti dan keselamatan jangka panjang dan kestabilan jambatan naik hidraulik, jika tidak penggunaan jangka pendek masih tidak dapat dihindari; Jarak panjang menyerang semua jenis kilang jembatan naik berharga tinggi di seluruh negara, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami, walaupun ada orang istimewa untuk menjaganya. Jika ada orang yang ditugaskan untuk pengurusan bersatu, masalah umum akan dikenalpasti dengan segera dan dilaporkan. Peraturan tepat untuk pegawai penyelenggaran profesional untuk penyelenggaran di lokasi juga merupakan tindakan penyelesaian. The hydraulic boarding bridge must undergo regular inspection and maintenance, such as whether the welding points are firm loose, the circuit is aging, whether replacement is necessary, and whether each contact needs to be filled with sufficient oil. Hidup di era sekarang orang sangat bertuah. Kerana perkembangan sosial yang cepat dari perkembangan cepat hari ini, terdapat perubahan yang menakjubkan dalam kemajuan teknologi dan kehidupan. Tenderasi pembangunan cepat pembangunan sosial membuat kehidupan semakin gembira, tetapi juga ada masa kejam. Jadi, bagaimana orang dalam industri logistik boleh bekerja tanpa terlalu letih? Jembatan penerbangan bergerak yang dicapai akan membantu anda melepaskan masalah anda.

The fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

KwangyangThe platform type boarding bridge is directly installed at the front edge of the loading and unloading channel. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada saluran operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tiada perubahan kepada struktur konstruksi. Gagal mempertimbangkan memuatkan dan memuatkan semasa pembangunan

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

KakiTinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.

Semasa turun jambatan naik semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Ia adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.


KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian



Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.

Apabila menggunakan peralatan, sistem kuasa meningkatkan papan ibu. Setelah papan ibu meningkat sepenuhnya, pedal mula naik. Apabila pedal meningkat ke aras yang sama dengan papan ibu, naik berhenti dan menara dibawah untuk disambung ke lantai kotak pemalam. Pada saat ini, jembatan antara saluran muatan dan membuka muatan dan trak selesai dan ditutup, membuat ia mudah untuk bergerak; Selamat membalas dan bekerja di dalam kereta. Jembatan muatan bergerak berfungsi berat sering digunakan dalam operasi muatan dan muatan sehari-hari kita. Jenis jembatan muatan bergerak ini sangat selesa. Jembatan muatan adalah peranti jambatan yang digunakan antara garpu dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik besar: T, muatan statik besar: T, lebar besar: M, panjang besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi ke jambatan boarding bergerak dan jambatan boarding tetap. Konvensi: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M. Jembatan boarding terkandung, secara harfiah: merujuk kepada jembatan boarding terkandung dalam saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jambatan boarding yang berencana dengan baik adalah aras dengan aras atas saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Benar-benar terintegrasi ke saluran, tanpa mana-mana operasi memuatkan atau memuatkan, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peralatan bantuan boarding relatif selesa. Rancangannya secara umum dirancang dengan baik sejak rancangan struktur bangunan.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat di antara banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

permintaanSebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Ia adalah mesin logistik yang selamat,KwangyangMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik, dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.

Adjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, pompa bensin akan kosong dan mengisi minyak hidraulik dengan minyak, penapis dan blok minyak, dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor, dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk Fabrik Dengqiao


KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian



Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?

Cipta kecerdasanPada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

Blok brek peralatan (yang dapat mencegah bergerak jambatan papan semasa memuatkan dan membuang trak).

Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.

KwangyangIa tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Firstly, as the fixed hydraulic boarding bridge is used to complete the rapid loading and unloading of goods through height adjustment plates, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials, which will result in unexpected loss of performance in the application process.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.


EpworthMaklumat produk lain
  • Jelenia GoraJembatan pengangkutan yang tetapPenuaan kecacatan bahan

    Jelenia GoraJembatan pengangkutan yang tetapPenuaan kecacatan bahan

  • Jelenia GoraPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara memilih peralatan yang ses

    Jelenia GoraPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara memilih peralatan yang ses

  • Jelenia GoraPlatform mengangkat alis aluminium bergerakPengenalan langkah perlindungan

    Jelenia GoraPlatform mengangkat alis aluminium bergerakPengenalan langkah perlindungan

  • KoriyamaPrinsip pengubah kuasaCara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

    KoriyamaPrinsip pengubah kuasaCara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

  • Le Valo VarpeHarga trak lift platform hidraulikEmpat elemen perhatian pembelian

    Le Valo VarpeHarga trak lift platform hidraulikEmpat elemen perhatian pembelian

  • Le Valo VarpeVehicle mounted boarding bridgeHarga pasaran baru peranti

    Le Valo VarpeVehicle mounted boarding bridgeHarga pasaran baru peranti

  • DombovarJenis bergerak hidraulik paksi naikMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kila

    DombovarJenis bergerak hidraulik paksi naikMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kila

  • DombovarPlatform mengangkat pelukisAplikasi dalam industri pembinaan

    DombovarPlatform mengangkat pelukisAplikasi dalam industri pembinaan

  • segera:Peringatan: Maklumat KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian memberi anda KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian oleh syarikat kami, perkhidmatan KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian. KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!