AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif

  • masa pelepasan:2024-04-26 13:19:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:236
  • Penerangan pantas:

    Ajka,Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB

Kandungan artikel

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

AjkaPada titik ini, pembuatan dan pembuatan barang boleh berlangsung, dan selepas itu, garpu akan pergi; Butang elektrik menutup platform angkat, papan ibu dan bibir disimpan di gudang,AjkaPanduan platform angkat menegak keretapi, dan trak pergi.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

KoesanThe wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.


AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif



Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Terdapat banyak jenis platform lif di medan lif, di antara mana platform lif digunakan secara luas di medan seperti stesen dan pelabuhan, dan adalah platform lif yang biasa digunakan oleh orang.

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

sarankanSemak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, dan operasi jujur!

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif



Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Perkhidmatan jujurKotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Platform angkat orang cacat lif yang boleh diakses, lif menegak, lif kerusi roda, dan platform angkat kerusi roda yang cenderung boleh dipasang dengan bijak di pintu masuk dan keluar kereta bawah tanah, jalan kaki, pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah,AjkaPlatform mengangkat selai aluminium elektrik, dan bangunan koridor, yang boleh menyelesaikan masalah angkat dan turun sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang, lubang, atau bilik komputer, dan bebas dari bunyi, ruang, dan pemeliharaan sering. Ia selamat dan dipercayai. Syarikat kami bergantung pada kualiti produk yang dipercayai dan perkhidmatan selepas menjual yang baik untuk melayani anda sepenuhnya.

When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs as buffering can ensure safety.

AjkaTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


EpworthMaklumat produk lain
  • TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

    TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

  • TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

    TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

  • kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

    kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

  • JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

    JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

  • JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

    JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

  • MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

    MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

  • MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

    MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif memberi anda AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif oleh syarikat kami, perkhidmatan AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif. AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!