EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan

  • masa pelepasan:2024-03-24 17:22:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:187
  • Penerangan pantas:

    Evler,Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantungPertama, ejen yang digunakan untuk tali

Kandungan artikel

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

EvlerBagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

GulistonDi atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan

Menyesuaikan silinder minyak.


EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan



Kotak gerak pengurangan kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Selepas kelajuan platform angkat tetap memperlambat, pertimbangkan faktor aliran minyak hidraulik dahulu. Ini peringatan: faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk saluran paip hidraulik valv hidraulik,EvlerMobile scissor type lifting platform, pompa minyak hidraulik, peranti kawalan kelajuan motor elektrik, dll. Tombol overflow platform penangkapan hidraulik tidak boleh disesuaikan sendiri. Jika ada masalah, sila berkomunikasi dengan penghasil platform penangkapan tetap dalam masa yang tepat untuk mengelakkan kerugian ekonomi yang tidak perlu.

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

reformBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan



Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz,EvlerPlatform mengangkat selai aluminium elektrik, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, ia boleh digunakan semula

Perbaikan kualitiAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Sistem anti jatuh dalam platform penunggang kereta api panduan adalah sistem yang penting, yang tidak hanya berkaitan dengan keselamatan peribadi, tetapi juga dengan keselamatan peribadi dan properti orang sekeliling. Oleh itu, yang sangat penting. Oleh itu, kita mesti memasang peranti keselamatan anti jatuh untuk memastikan keselamatan kita.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

EvlerMenggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup,EvlerHarga jembatan naik bimbit, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket


EvlerMaklumat produk lain
  • Bandar AnyangBilik distribusi pengubahPedagang Berkualiti

    Bandar AnyangBilik distribusi pengubahPedagang Berkualiti

  •  TaiwanPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoPembersihan harian

    TaiwanPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoPembersihan harian

  •  TaiwanKllimping bimbitPerlu dilancarkan secara berperingkat

    TaiwanKllimping bimbitPerlu dilancarkan secara berperingkat

  • KetaiJembatan boarding platform tetapCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

    KetaiJembatan boarding platform tetapCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

  • KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik

    KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik

  • KetaiMesin pembukaan lembaran automatikMempunyai daya fungsional yang sangat baik

    KetaiMesin pembukaan lembaran automatikMempunyai daya fungsional yang sangat baik

  • GaochengBilik pengubah jenis kotakPenuaan kecacatan bahan

    GaochengBilik pengubah jenis kotakPenuaan kecacatan bahan

  • PoitiersPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah penyediaan model

    PoitiersPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah penyediaan model

  • segera:Peringatan: Maklumat EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan memberi anda EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan oleh syarikat kami, perkhidmatan EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan. EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EvlerPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingAnalisis kegagalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!