EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi

  • masa pelepasan:2024-03-19 14:43:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:116
  • Penerangan pantas:

    Evler,Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh memba

Kandungan artikel

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

EvlerApabila menghadapi operasi lif yang tidak normal, anda boleh panggil talian panas pembaikan untuk berkonsultasi dengan pegawai penyelamatan atau memberitahu pusat perkhidmatan untuk menanganinya. Jangan mengambil tindakan yang tidak dibenarkan untuk mengelakkan menyebabkan kerosakan yang lebih besar kepada lif atau bahkan menyebabkan kemalangan.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

ChuncheonSumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang termasuk: penghasil lif rumah

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator,EvlerPenggunaan rumah tangga lif penglihatan, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.


EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi



Secara khusus jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama,EvlerLift luar rumah di tingkat tiga., lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif,EvlerPlatform angkat aliran aluminum, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Membawa standar teknikal antarabangsa, konsep pengurusan, dan model perniagaan ke industri, lif rumah telah cepat memasuki peringkat internasionalisasi. Dari perspektif layout industri, kesan agglomerasi industri lif rumah adalah jelas. Penghasilan mesin dan komponen lif lengkap terutama berkonsentrasi pada kawasan Delta Sungai Yangtze dan Delta Sungai Pearl. Selain komponen lif tinggi, komponen lif pada dasarnya telah mencapai lokasi.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Pelanggan pertamaKaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.


EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi



Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Kepastian KualitiKembangkan peraturan dan perjanjian industri menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Ada banyak situasi yang sama dalam kehidupan harian, seperti membuka pintu dalam kereta dengan kuat, menyebabkan sirkuit terputus dan memaksa lif untuk berhenti menyebabkan orang terperangkap. Contohnya, jika lif sering masuk dan keluar semasa penghiasan dan jatuh ke dalam retakan pintu, pintu dewan lif mungkin tidak ditutup dengan ketat, dan selepas beberapa pintu berturut-turut dibuka dan ditutup, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.


EvlerMaklumat produk lain
  • Fijicameroon_ departments. kgmJembatan pengangkutan yang tetapPenawaran dan permintaan pasaran berad

    Fijicameroon_ departments. kgmJembatan pengangkutan yang tetapPenawaran dan permintaan pasaran berad

  • Fijicameroon_ departments. kgmPlatform mengangkat selai aluminium elektrikAnalisis rantaian perubaha

    Fijicameroon_ departments. kgmPlatform mengangkat selai aluminium elektrikAnalisis rantaian perubaha

  • Fijicameroon_ departments. kgmLif mikro rumah tangga kecilJenama mana yang berprestasi baik

    Fijicameroon_ departments. kgmLif mikro rumah tangga kecilJenama mana yang berprestasi baik

  • LanzhouBerapa banyak pengubah jenis kering 1250Apakah gangguan grid kuasa biasa

    LanzhouBerapa banyak pengubah jenis kering 1250Apakah gangguan grid kuasa biasa

  • Bandar HandanPlatform angkat hidraulikKeberkesanan produktiviti

    Bandar HandanPlatform angkat hidraulikKeberkesanan produktiviti

  • Bandar HandanJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    Bandar HandanJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • ZhuangheJembatan pengangkutan yang tetapSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini mas

    ZhuangheJembatan pengangkutan yang tetapSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini mas

  • ZhuanghePlatform mengangkat tali aluminumMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkatkan pe

    ZhuanghePlatform mengangkat tali aluminumMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkatkan pe

  • segera:Peringatan: Maklumat EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi memberi anda EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi oleh syarikat kami, perkhidmatan EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi. EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EvlerLift tahap tetapCatatan mengenai sistem ekonomi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!