FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan

  • masa pelepasan:2024-04-15 10:09:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:331
  • Penerangan pantas:

    Flanel,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya

Kandungan artikel

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

FlanelBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering,FlanelTransformer 2000 KVA, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

TabyBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.


FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya,FlanelPengubah kuasa konstruksi, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Transformer adalah

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

servis teknikalBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi,FlanelSuhu operasi normal bagi pengubah jenis kering, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Kekerjaan MeticulousKaedah pengalihan berbeza, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage resulting in insulation damage.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

FlanelLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

FlanelMaklumat produk lain
  • ZhenjiangFungsi pengubah utama dalam kilang kuasaApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka ben

    ZhenjiangFungsi pengubah utama dalam kilang kuasaApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka ben

  • Bandar DandongGambar pemasangan pengubah kuasaCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatik

    Bandar DandongGambar pemasangan pengubah kuasaCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatik

  • Bandar ShaoguanGambar pengubah kuasaCara terbuka yang betul

    Bandar ShaoguanGambar pengubah kuasaCara terbuka yang betul

  • ynzGambar pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan keseluruhan

    ynzGambar pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan keseluruhan

  • ZhuozhouGambar pengubah kuasaKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan

    ZhuozhouGambar pengubah kuasaKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan

  • VillebanPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKomposisi kimia dan ciri-cirinya

    VillebanPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKomposisi kimia dan ciri-cirinya

  • VillebanRampa Lantai MudahFungsi dan kelebihan utama

    VillebanRampa Lantai MudahFungsi dan kelebihan utama

  • GuangdongJembatan naik hidraulik bergerakVolatiliti pembawa

    GuangdongJembatan naik hidraulik bergerakVolatiliti pembawa

  • segera:Peringatan: Maklumat FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan memberi anda FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan oleh syarikat kami, perkhidmatan FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan. FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FlanelPeralatan distribusi pengubahHitung sorotan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!