FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas

  • masa pelepasan:2023-08-15 16:09:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:315
  • Penerangan pantas:

    Flanel,Operasi pengubah tenggelam minyakPengubah kuasaFlanelApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sek

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Pengubah kuasa

FlanelApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

CatacochaApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari % % dan % mengikut gred.

inovasi teknologiPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Operasi pengubah tenggelam minyak


FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas



Pada pengurusan muatan:

Piawai inspeksiBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah,FlanelHarga pengubah jenis kering diulang, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah,FlanelPetikan pengubah distribusi, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

FlanelMaklumat produk lain
  • Bandar ZigongDisediakan oleh pengubah jenis keringCara membezakan perbezaannya

    Bandar ZigongDisediakan oleh pengubah jenis keringCara membezakan perbezaannya

  • RoitlingenPlatform hidraulik tetapKaedah klasifikasi yang berbeza

    RoitlingenPlatform hidraulik tetapKaedah klasifikasi yang berbeza

  • RoitlingenPlat besi jambatan naikUjian ciri ekzos

    RoitlingenPlat besi jambatan naikUjian ciri ekzos

  • XinjiJembatan naik hidraulik bergerakApa yang unik

    XinjiJembatan naik hidraulik bergerakApa yang unik

  • XinjiJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPermintaan dapat dilepaskan sebahagiannya

    XinjiJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitPermintaan dapat dilepaskan sebahagiannya

  • XinjiPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan b

    XinjiPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan b

  • Bandar FuxinDistribution transformer maintenanceCiri-ciri produk

    Bandar FuxinDistribution transformer maintenanceCiri-ciri produk

  • SilverthamPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakAnalisis penggunaan pembinaan

    SilverthamPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakAnalisis penggunaan pembinaan

  • segera:Peringatan: Maklumat FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas memberi anda FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas oleh syarikat kami, perkhidmatan FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas. FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FlanelPengubah distribusiAplikasi produk yang luas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!