PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan

  • masa pelepasan:2024-03-29 22:20:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:244
  • Penerangan pantas:

    Petapa,Operasi pengubah tenggelam minyakPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiPetapaDalam keadaan normal mi

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

PetapaDalam keadaan normal minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Mod wayar pengubah jenis kering:

NesherApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi,PetapaTeknologi pengubah jenis kering, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Professional adalah rajaBerapa banyak pengubah kuasa

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Risiko kualitiSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan,PetapaRated current of 1600KVA box transformer,PetapaApa fungsi utama pengubah kuasa, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

PetapaApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

HamaMaklumat produk lain
  • CaltanissettaLift hidraulik tetapPeningkatan kualiti

    CaltanissettaLift hidraulik tetapPeningkatan kualiti

  • CaltanissettaVehicle mounted boarding bridgeKejarlah kecemerlangan

    CaltanissettaVehicle mounted boarding bridgeKejarlah kecemerlangan

  • FijianJembatan naik hidraulik bergerakProses pengeluaran bergolek

    FijianJembatan naik hidraulik bergerakProses pengeluaran bergolek

  • FijianPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

    FijianPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

  • FijianTingkat kedua lif kecil rumah tanggaBercakap mengenai proses teknologi kawalan

    FijianTingkat kedua lif kecil rumah tanggaBercakap mengenai proses teknologi kawalan

  • Hong KongAnalisis pengubah distribusiApakah kesan bilah kipas pada prestasi

    Hong KongAnalisis pengubah distribusiApakah kesan bilah kipas pada prestasi

  • EmmenLift kereta api panduanMana yang lebih baik

    EmmenLift kereta api panduanMana yang lebih baik

  • EmmenAngkat dan mendarat jambatanCara memilih jenama

    EmmenAngkat dan mendarat jambatanCara memilih jenama

  • segera:Peringatan: Maklumat PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan memberi anda PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan oleh syarikat kami, perkhidmatan PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan. PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PetapaPengubah kuasa konstruksiAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjualan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!