ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi

  • masa pelepasan:2024-03-29 20:47:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:106
  • Penerangan pantas:

    Oberville,Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan mu

Kandungan artikel

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

ObervilleSebenarnya, banyak kali orang boleh jumpa selepas menjalankan jambatan naik selama beberapa masa, ia mudah untuk mempunyai masalah motor yang serius. Pada masa ini, semua orang juga mesti mahu tahu apa yang sedang berlaku dan bagaimana untuk melakukannya secara efektif? Sebenarnya, selepas membaca perkenalan dalam artikel berikut, saya mempunyai idea jelas bagaimana untuk melakukannya.

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Bitkine[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.


ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi



Muatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

Seharusnya ada tanda penangkapan mata untuk kapasitas muatan yang lebih besar.

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

Sangat disarankanAda tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya


ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi



Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

harga pasaranAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Apakah parameter konvensional utama jambatan boarding hidraulik? Muatan nilai biasanya termasuk: T, T, yang membawa kesenangan besar untuk industri logistik dan beberapa kilang industri yang perlu memuatkan dan memuatkan barang. Beberapa perusahaan juga menghargai prospek pembangunan jambatan boarding dan menetapkan jambatan boarding kilang. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai penghasil jambatan naik menyediakan bekalan tepat waktu, dengan kost-efektivitas tinggi, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!

ObervilleIa diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik,ObervilleJembatan penerbangan tetap hidraulik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat,ObervillePlatform jembatan naik, kecepatan siklus operasi kargo,ObervilleJembatan naik bimbit, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.


HamaMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi memberi anda ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi oleh syarikat kami, perkhidmatan ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi. ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ObervilleJembatan pengangkutan aliran hidraulikPromosi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!