Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil

  • masa pelepasan:2024-03-29 22:46:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:383
  • Penerangan pantas:

    Bandar Fuxin,Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatika

Kandungan artikel

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete,Bandar FuxinHarga Jembatan Naik, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Bandar FuxinUntuk kedudukan sambungan jambatan naik bimbit, pemeriksaan berhati-hati patut dilakukan untuk memeriksa apa-apa keterlaluan atau syarat lain, seperti menyambung bolt jangkar. Jika ada, ia patut ketat segera. Selain itu, untuk semua saluran menyambung, mesti terdapat pins, yang seharusnya cukup diperoleh dalam tebal untuk memastikan operasi yang betul.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

SeguelaApabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.


Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil



Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, tiga lengan seksyen), dengan tinggi kerja - meter, dan lengan angkat boleh putar darjah;, Kedua-dua jadual tukar dan platform kerja boleh beroperasi. Platform kerja boleh berjalan dengan selamat dengan ledakan di mana-mana kedudukan, dan kelajuan berjalan menurun dengan naik tinggi angkat. Tetapkan platform atas dan bawah (platform tanah dan platform kenderaan platform), dan guna switches arah untuk bertukar antara platform atas dan bawah.

Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Huraian kerjaUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Kebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesional dan kekurangan kemampuan jambatan boarding hidraulik. Mereka salah percaya jambatan boarding hidraulik hanya untuk pengangkutan barang, mengabaikan kemampuan dan bahaya keselamatan terlibat. Oleh itu, latihan pekerja diperlukan. Due to the complexity of the job and the difficulty in forming a systematic theoretical system, it is possible to provide simple on-site training to employees at the beginning and end of each day, explaining some basic knowledge, simple operating skills, and precautions related to the job. Setelah akhir setiap bulan, penilaian teori dan teknik kolektif dilakukan untuk meningkatkan kesadaran pegawai untuk meningkatkan kemampuan operasi,Bandar FuxinAxle Co., Ltd., meningkatkan kemampuan kerja rumah, dan menghindari kerja buta dan tidak berkesan semasa kerja rumah, dengan yang demikian mengurangi masa kerja rumah dan meningkatkan efisiensi kerja rumah.

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!


Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil



Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

sistemAlasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.

Hari ini, dan sedikit orang menggunakan peralatan forklift. Membolehkan menyelesaikan tugas kerja mengurangkan risiko kerosakan kargo.

Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Bandar FuxinReason: The return valve is not closed.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.


HamaMaklumat produk lain
  • ChengdeTahap putaran mengangkat tetapMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

    ChengdeTahap putaran mengangkat tetapMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

  • PailinYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikTeknologi dan bahan apa yang harus ada s

    PailinYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikTeknologi dan bahan apa yang harus ada s

  • NewarkLif rumah.Apa yang perlu dilakukan jika ia pecah, bagaimana memperbaikinya

    NewarkLif rumah.Apa yang perlu dilakukan jika ia pecah, bagaimana memperbaikinya

  • NewarkTruck boarding bridgeStatus pasaran industri

    NewarkTruck boarding bridgeStatus pasaran industri

  • FijiaoJembatan naik hidraulik bergerakPerkembangan berpotensi

    FijiaoJembatan naik hidraulik bergerakPerkembangan berpotensi

  • FijiaoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPasaran yang stabil

    FijiaoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPasaran yang stabil

  • FijiaoTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPrestasi pertahanan peringkat aplikas

    FijiaoTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPrestasi pertahanan peringkat aplikas

  • Krong Keb10kV box type power transformerCara memilih

    Krong Keb10kV box type power transformerCara memilih

  • segera:Peringatan: Maklumat Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil memberi anda Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil oleh syarikat kami, perkhidmatan Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil. Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bandar FuxinPembuat jambatan naik automobileKod Penggunaan yang Adil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!