Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan

  • masa pelepasan:2024-03-29 22:58:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:527
  • Penerangan pantas:

    Sao Paulo,Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara,Sao Pa

Kandungan artikel

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara,Sao PauloJembatan penerbangan hidraulik bergerak, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.

Sao PauloB) Bila mengekalkan sistem hidraulik, hanya plug plastik bersih boleh digunakan untuk menutup hujung paip.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

AyameMuat: - ton.

Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.


Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan



Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Tiada kebocoran dalam saluran paip dan gabungan saluran paip jambatan naik tetap.

Seperti yang diketahui, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Honesty is the foundationPipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Apa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar, dan selepas digunakan, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin,Sao PauloPembuat paksi naik, hujan, dan cahaya matahari, yang mengurangkan jangka hidup jambatan naik. Oleh itu, pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).


Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi) cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka tekanan valve overflow rendah, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Kepastian KualitiApa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Operasi kawalan elektronik mudah, tekan butang dan papan penyesuaian akan naik secara automatik; Lepaskan butang,Sao PauloJenis tetap hidraulik paksi yang diletak, dan letakkan papan pendaratan daun longgar pada trak untuk digunakan.

Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Sao PauloGerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Alasan: Penapis diblokir.

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.


HamaMaklumat produk lain
  • ShanhaiguanJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPengurusan kualiti

    ShanhaiguanJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPengurusan kualiti

  • ShanhaiguanPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaLaraskan parameter proses industri

    ShanhaiguanPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaLaraskan parameter proses industri

  • ShanhaiguanHydraulic fully automatic plate rolling machineKesan terhadap kehidupan

    ShanhaiguanHydraulic fully automatic plate rolling machineKesan terhadap kehidupan

  • NingboAplikasi pengubah tenggelam minyakharga kos

    NingboAplikasi pengubah tenggelam minyakharga kos

  • MonzaPlatform angkat bimbit hidraulikStandard eksekutif

    MonzaPlatform angkat bimbit hidraulikStandard eksekutif

  • MonzaJembatan boarding tetapAnalisis keperluan insentif

    MonzaJembatan boarding tetapAnalisis keperluan insentif

  • DongzhouJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikHarga telah meningkat sedikit dan tidak lancar

    DongzhouJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikHarga telah meningkat sedikit dan tidak lancar

  • DongzhouPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKesan prestasi peralatan

    DongzhouPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKesan prestasi peralatan

  • segera:Peringatan: Maklumat Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan memberi anda Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan. Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Sao PauloPembuat paksi naikKeperluan pemeriksaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!