ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya

  • masa pelepasan:2024-03-29 22:04:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:393
  • Penerangan pantas:

    Zory,Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjan

Kandungan artikel

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Zory[UNK][UNK]& lt;-- Karakteristik platforma angkat hidraulik bagi orang cacat -; gt; Platform penangkapan hidraulik bagi orang cacat boleh dipasang dengan bijak di pintu masuk dan keluar kereta bawah tanah, jalan kaki, jembatan pelayar, pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah, dan bangunan koridor, yang boleh menyelesaikan secara keseluruhan masalah penangkapan sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang, lubang, atau bilik komputer, dan bebas dari bunyi, ruang, dan pemeliharaan sering. Ia selamat dan dipercayai. Syarikat kami bergantung pada kualiti produk yang dipercayai dan perkhidmatan selepas menjual yang baik untuk melayani anda sepenuhnya. Platform Lift Kemudahan&#& mdash;& amp; lt;-- Parameter spesifikasi platform angkat hidraulik bagi orang cacat -; gt; Sumber kuasa: Penampilan umum: mm&kali; mm× L (saiz plat asas angkat tinggi besar: mm (panjang)&kali; mm (lebar)

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

RoodepoortApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul


ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya



Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Ikut langsung manual operasi lif,ZoryLif legu aluminium yang diletak di kereta, dan hanya operasi yang betul boleh memastikan operasi normal peralatan. Perbaikan jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan jaminan kualiti

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, dan kapasitas kargo.

kualitiPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat


ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya



Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Piawai inspeksiSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Fungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan,ZoryLift bimbit traktif, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

ZoryWhen installing the fence cage,ZoryPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, selamat datang untuk bertanya

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons


HamaMaklumat produk lain
  • XinjiangJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapPenyelenggaraan

    XinjiangJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapPenyelenggaraan

  • XinjiangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan d

    XinjiangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan d

  • XinjiangHarga lif kecil rumah tanggaKaedah penyebaran harus disesuaikan dengan keadaan setempat

    XinjiangHarga lif kecil rumah tanggaKaedah penyebaran harus disesuaikan dengan keadaan setempat

  • PuyangAplikasi pengubah jenis keringApakah prinsip aplikasi

    PuyangAplikasi pengubah jenis keringApakah prinsip aplikasi

  • AtlantaPersediaan jadual angkat hidraulik bergerakCara operasi semasa pembinaan

    AtlantaPersediaan jadual angkat hidraulik bergerakCara operasi semasa pembinaan

  • AtlantaJembatan boarding bergerakSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    AtlantaJembatan boarding bergerakSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • peitaihoJembatan penerbangan hidraulik bergerakMenganalisis tahap pengasingan bahan radioaktif

    peitaihoJembatan penerbangan hidraulik bergerakMenganalisis tahap pengasingan bahan radioaktif

  • peitaihoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    peitaihoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya memberi anda ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya oleh syarikat kami, perkhidmatan ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya. ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZoryPlatform mengangkat tali aluminumCara menyekat berbahaya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!