GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik

  • masa pelepasan:2024-04-20 10:40:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:116
  • Penerangan pantas:

    Guarulhos,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asa

Kandungan artikel

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

GuarulhosDalam keadaan normal minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan,GuarulhosDisediakan oleh pengubah jenis kering, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

KilkisApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,GuarulhosPengubah kuasa 33kV, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik,GuarulhosPengubah kuasa M, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Rakomendasi dan konsultasiApakah mod kawat pengubah jenis kering?

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik



Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Pembangunan potensiAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

GuarulhosPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

HoustonMaklumat produk lain
  • DundockJembatan naik HuangshiKelebihan dan fungsi pengelasan

    DundockJembatan naik HuangshiKelebihan dan fungsi pengelasan

  • Bandar HandanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCiri-ciri yang sangat baik

    Bandar HandanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCiri-ciri yang sangat baik

  • Bandar HandanPlatform mengangkat bergerak sendiriPilihan yang tepat sangat penting

    Bandar HandanPlatform mengangkat bergerak sendiriPilihan yang tepat sangat penting

  • Bandar HandanLift hidraulik menegakTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkualiti tinggi

    Bandar HandanLift hidraulik menegakTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkualiti tinggi

  • Robat KarimPengubah kuasa jenis kering 1000 KVAPotensi pasaran meningkat

    Robat KarimPengubah kuasa jenis kering 1000 KVAPotensi pasaran meningkat

  • Tanya bandar baruPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada h

    Tanya bandar baruPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada h

  • Tanya bandar baruJembatan naik automatikBuat wayar industri berkualiti tinggi

    Tanya bandar baruJembatan naik automatikBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • ZamoshicJembatan penerbangan hidraulik bergerakApa kategori

    ZamoshicJembatan penerbangan hidraulik bergerakApa kategori

  • segera:Peringatan: Maklumat GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik memberi anda GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik oleh syarikat kami, perkhidmatan GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik. GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuarulhosPenukar tiga fasa 30 KVAParameter proses terbaik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!