LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan

  • masa pelepasan:2024-03-27 12:23:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:135
  • Penerangan pantas:

    Lecce,Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekani

Kandungan artikel

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

LecceSebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, aksesori platform pembangkit jenis keretapi panduan juga mempunyai fungsi yang berbeza. Hari ini, kita akan bercakap tentang fungsi valv overflow,LecceGarpu gunting platform angkat bimbit, yang merupakan salah satu aksesori platform pembangkit tetap.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time,LeccePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

OluponaSemua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem


LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan



Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi,LeccePlatform angkat bimbit, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Kelajuan angkat: mm/s (pemacu hidraulik)

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Senarai bahan pemasangan[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.


LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan



Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Pengurusan kualitiMenyesuaikan silinder minyak.

Arah penelitian teknologi adalah untuk memenuhi keperluan pasar dan pengguna dengan lebih tepat dan efektif, sehingga perusahaan boleh mempunyai keuntungan kompetitif. Suhu kerja minyak hidraulik untuk lif terlalu tinggi, yang merugikan komponen kerja sistem hidraulik dan boleh mempercepat oksidasi minyak hidraulik. Suhu kerja sistem hidraulik mekanik umum sepatutnya berada di bawah [UNK], sementara suhu kerja sistem hidraulik mekanik teknik sepatutnya berada di bawah [UNK]. Suhu kerja minyak hidraulik terutamanya mempengaruhi prestasi pendingin sistem hidraulik, jumlah yang masuk akal minyak hidraulik di seluruh sistem hidraulik, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


LecceMaklumat produk lain
  • TevesoJembatan naik kecil sederhanaKeperluan teknikal yang harus dipenuhi

    TevesoJembatan naik kecil sederhanaKeperluan teknikal yang harus dipenuhi

  • TevesoPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

    TevesoPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

  • TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?

    TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?

  • KunmingApakah pengubah kuasa jenis keringCadangan jenama industri

    KunmingApakah pengubah kuasa jenis keringCadangan jenama industri

  • AnchoragePenangkatan meja angkat hidraulikMengoptimumkan keadaan yang optimum

    AnchoragePenangkatan meja angkat hidraulikMengoptimumkan keadaan yang optimum

  • AnchorageHarga Jembatan NaikCepat dalam penggunaan industri

    AnchorageHarga Jembatan NaikCepat dalam penggunaan industri

  • XinrongJembatan naik mudahPengeluaran relau letupan disambung semula selepas percutian, harga stabil

    XinrongJembatan naik mudahPengeluaran relau letupan disambung semula selepas percutian, harga stabil

  • XinrongPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKawasan tanah

    XinrongPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKawasan tanah

  • segera:Peringatan: Maklumat LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan memberi anda LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan oleh syarikat kami, perkhidmatan LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan. LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa trend masa depan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!