NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk

  • masa pelepasan:2024-05-03 19:05:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:484
  • Penerangan pantas:

    Nahariyya,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah

Kandungan artikel

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

NahariyyaTransformer

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

BaykonyrMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Berapa banyak pengubah kuasa

Click to viewPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

After hours of continuous trial operation with a certain load, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Perbaikan kualitiAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part,NahariyyaPerlindungan pengubah yang ditenggelamkan minyak, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

NahariyyaJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,NahariyyaTransformer tenggelam minyak S13, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,NahariyyaBerapa banyak pengubah kotak 400 KVA, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

LivornoMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk memberi anda NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk oleh syarikat kami, perkhidmatan NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk. NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!