Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi

  • masa pelepasan:2024-04-19 13:07:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:126
  • Penerangan pantas:

    Santa Rosa,Penyebar bunyi pengubah jenis keringTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type t

Kandungan artikel

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Santa RosaIa boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu,Santa RosaPenukar jenis kotak 100, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

PetionvilleOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Selamat datang untuk bertanyaPada pengurusan muatan:

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Santa RosaPengubah kuasa

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,Santa RosaPenukar jenis kering kuasa 1000 KVA,Santa RosaPembuat pengubah bekalan kuasa, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah iaitu, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

NortonMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi memberi anda Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi. Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Santa RosaPengubah melangkah-up kilang kuasaApakah klasifikasi aplikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!