MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan

  • masa pelepasan:2024-04-16 09:50:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:525
  • Penerangan pantas:

    Murcia,Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,

Kandungan artikel

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya,MurciaAdakah ada minyak dalam pengubah jenis kering, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

MurciaPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Khan YunisPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Pemburukan pengisihan Solenoid


MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

reformPembuat pengubah kuasa

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pelanggan pertamaApa peranan penting pengubah kuasa

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah,MurciaTransformer transmisi kuasa, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa,MurciaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

MurciaKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

PhiladelphiaMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan memberi anda MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan oleh syarikat kami, perkhidmatan MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan. MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MurciaTransformer kuasa S13-m-200Penyelesaian untuk masalah pemampatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!