RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri

  • masa pelepasan:2023-07-27 16:21:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:242
  • Penerangan pantas:

    Riga,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayak

Kandungan artikel

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

RigaMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama,RigaHarga pengubah 1000 KVA, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak,RigaPeranti pengubah distribusi, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri



konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri



Kebocoran minyak di flange looper

Huraian kerjaOperasi pengubah tenggelam minyak

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi),RigaGambar pengubah kuasa, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Sebab api dalam pengubah kuasa

RigakV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Pengubah kuasa

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

RigaMaklumat produk lain
  • WazeJenis bergerak hidraulik paksi naikPendekatan pelaburan ekonomi

    WazeJenis bergerak hidraulik paksi naikPendekatan pelaburan ekonomi

  • WazePlatform mengangkat tali aluminumSumbangan luar biasa dalam industri pengangkatan

    WazePlatform mengangkat tali aluminumSumbangan luar biasa dalam industri pengangkatan

  • WazeLif rumah tangga kecil 3 tingkatPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar

    WazeLif rumah tangga kecil 3 tingkatPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar

  • NanchangBerapa banyak pengubah kotakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

    NanchangBerapa banyak pengubah kotakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

  • MerangkulPlatform angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

    MerangkulPlatform angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

  • MerangkulJembatan naik hidraulikKeperluan rancangan kualiti produk

    MerangkulJembatan naik hidraulikKeperluan rancangan kualiti produk

  • MentougouJenis bergerak jembatan naik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

    MentougouJenis bergerak jembatan naik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

  • MentougouPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pem

    MentougouPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pem

  • segera:Peringatan: Maklumat RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri memberi anda RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri oleh syarikat kami, perkhidmatan RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri. RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RigaPengubah jenis kering 630kVATekanan kritikal industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!