BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama

  • masa pelepasan:2024-03-22 17:05:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:80
  • Penerangan pantas:

    Barletta, dan adalah produk lif kargo hidraulik khusus. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara

Kandungan artikel
dan adalah produk lif kargo hidraulik khusus. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap lantai dan bangku kerja platform untuk mencapai operasi berbilang titik. Promosion jangka panjang produk lengkap penghasil paksi, kualiti yang baik,BarlettaBridge boarding of aluminum alloy, dan harga diskon

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

BrikamaIni adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.


BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama



Muat: - ton.

Peralatan penywelding dan memotong lif kargo hidraulik mesti mempunyai perlindungan dan peralatan perlindungan yang baik dan mempunyai kotak elektrik terpisah.

Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Pemasangan berfungsiPenyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm,BarlettaFabrik jambatan penerbangan hidraulik, mm,BarlettaJembatan boarding, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.


BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama



Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan juga berbeza. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, sebelum bekerja sama, penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.

Pengurusan industriSelain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

Apa peranan penting jambatan naik tetap dalam kehidupan harian?

Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?

BarlettaOperasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.


BarlettaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama memberi anda BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama oleh syarikat kami, perkhidmatan BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama. BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BarlettaPembuat paksi naikParameter prestasi utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!