MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan

  • masa pelepasan:2024-04-19 17:12:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:507
  • Penerangan pantas:

    Mercedes,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Analisis kesalahan biasa penguba

Kandungan artikel

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

MercedesPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi,MercedesStabilisasi Tengah Transformer,MercedesWhat is the price of 1000 KVA transformer, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar,MercedesTransformer 35KVA, cat bahagian yang rosak.

Kilang pengubah kuasa

pengurusan perantiPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

pasangPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

MercedesSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Solusi bunyi pengubah jenis kering

BinduraMaklumat produk lain
  • CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

    CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

  • HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

    HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

  • HalamanRampa Lantai MudahStandard Kualiti

    HalamanRampa Lantai MudahStandard Kualiti

  • DusseldorfTekanan hidraulik paksi naik bimbitKomponen utama dan fungsinya

    DusseldorfTekanan hidraulik paksi naik bimbitKomponen utama dan fungsinya

  • DusseldorfPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHarga meningkat

    DusseldorfPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHarga meningkat

  • DusseldorfLif rumah tingkat duaHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

    DusseldorfLif rumah tingkat duaHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

  • SalatigaPembelian pengubah distribusiPengurusan Industri

    SalatigaPembelian pengubah distribusiPengurusan Industri

  • LübeckBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahGunakan panduan

    LübeckBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahGunakan panduan

  • segera:Peringatan: Maklumat MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan memberi anda MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan oleh syarikat kami, perkhidmatan MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan. MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MercedesPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!