Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penamba

  • masa pelepasan:2024-04-19 17:23:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:228
  • Penerangan pantas:

    Bandar lama Shiqiqing,Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal

Kandungan artikel

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan,Bandar lama ShiqiqingPlatform mengangkat liga aluminium empat pilar,Bandar lama ShiqiqingPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan,Bandar lama ShiqiqingPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Bandar lama ShiqiqingPlatform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

DolneniSemak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan



Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Apabila menyimpan platform angkat hidraulik di lif, penting untuk memperhatikan keselamatan pegawai.

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

pakejSelepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.


Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan



Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Rekomendasi KualitiSemakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan


BinduraMaklumat produk lain
  • DortmundAxle Co., Ltd.Prinsip bekerja ke arah yang betul

    DortmundAxle Co., Ltd.Prinsip bekerja ke arah yang betul

  • MochengJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPermintaan yang lemah untuk suhu tinggi, ha

    MochengJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPermintaan yang lemah untuk suhu tinggi, ha

  • MochengPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKos pelaburan industri

    MochengPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKos pelaburan industri

  • MochengLift penglihatan rumah tanggaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

    MochengLift penglihatan rumah tanggaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

  • GorontaloPembuat pengubah minyak terjunFaktor yang mempengaruhi penggunaan

    GorontaloPembuat pengubah minyak terjunFaktor yang mempengaruhi penggunaan

  • TriesteKereta platform angkat hidraulik dalamKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

    TriesteKereta platform angkat hidraulik dalamKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

  • TriesteBeli jambatan boarding hidraulikProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, ke

    TriesteBeli jambatan boarding hidraulikProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, ke

  • KielJembatan boarding forklift bekasLangkah penyelenggaraan

    KielJembatan boarding forklift bekasLangkah penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penamba memberi anda Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penamba oleh syarikat kami, perkhidmatan Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penamba dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penamba, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penamba. Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penamba di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bandar lama ShiqiqingJembatan naik hidraulik bergerakKegagalan penyebab analisis dan langkah penamba, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!