ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalang

  • masa pelepasan:2024-04-08 20:18:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:344
  • Penerangan pantas:

    Colombes,Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan,

Kandungan artikel

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

Colombes. Jembatan naik hidraulik bergerak telah mengurangi kekuatan kerja dan meningkat keuntungan ekonomi, kadang-kadang jauh melebihi harapan kita. Oleh itu, bagaimana untuk meningkatkan efisiensi kerja kita dan membuat segala-galanya mudah dan mudah adalah fokus yang kita sedang mengejar dengan jembatan naik hidraulik bergerak, segala-galanya mempunyai asas yang boleh dicapai. Selama awak bersedia, masa depan berada di tangan awak, dan kadang-kadang segalanya begitu mudah.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

SakarahaAlasan: Penapis diblokir.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui,ColombesJembatan pengangkutan khusus, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal,ColombesJembatan pengangkutan, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.


ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalangan mekanikal



Dari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Apabila menyatukan atau menggantikan sambungan peralatan penyeludupan dan potong atau komponen penyeludupan, litar kedua patut diganti, tempat kerja patut dipindahkan semula, peralatan penyeludupan atau penyeludupan dan potong patut diganti, dan bekalan kuasa mesti terputus.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Kerja kerjaPipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.


ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalangan mekanikal



Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Garansi kreditAlasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Features: Generally, domestic brands are the main products, with a lightweight boom design, which has a wide range of operations, lightweight flexibility, and high work efficiency. Lengkapan kaki yang besar, kestabilan yang baik, pengesan automatik kekuatan terbalik kaki,ColombesTrain boarding bridge, berhenti mendapatkan jika kaki mana-mana melepaskan. Apabila sistem kuasa chassis gagal berfungsi pastikan kereta platform boleh turun dan mekanisme putaran boleh putar secara manual. Rod silinder dilindungi oleh penutup perlindungan, dan kepala lengan dilengkapi dengan peranti debu.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

ColombesPenggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Semasa operasi rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.


ColombesMaklumat produk lain
  • CagliariJembatan naik bimbit ForkliftArah pengembangan karbon rendah

    CagliariJembatan naik bimbit ForkliftArah pengembangan karbon rendah

  • CagliariPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterAnalisis ketepatan

    CagliariPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterAnalisis ketepatan

  • CagliariLif rumah tangga kecilPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini

    CagliariLif rumah tangga kecilPrestasi peraturan kualiti telah mencapai tahap yang baik tahun ini

  • BarodaInspection contents of dry-type transformerberunding

    BarodaInspection contents of dry-type transformerberunding

  • GabusMemangkat platform hidraulikDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

    GabusMemangkat platform hidraulikDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

  • GabusJembatan pengangkutan bekasApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

    GabusJembatan pengangkutan bekasApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

  • Nai sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    Nai sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • Nai sur SeinePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiripengurusan ekonomi

    Nai sur SeinePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiripengurusan ekonomi

  • segera:Peringatan: Maklumat ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalang memberi anda ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalang oleh syarikat kami, perkhidmatan ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalang. ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ColombesJembatan pengangkutan gudangIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan kemalang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!