ColombesLif rumah tangga kecil VillaPenawaran istimewa baru

masa pelepasan:2024-01-31 10:51:00 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:401

Petua teras:Colombes,Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama pat

Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, bekalan tepat waktu,ColombesMesin pembukaan hidraulik besar, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

ColombesLift kelajuan tinggi, Lift dengan kelajuan lebih dari m/s.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

DhramaLif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


ColombesLif rumah tangga kecil VillaPenawaran istimewa baru



Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Gred berbeza seperti kg, kg, kg, dll. Di antara mereka, had berat lif utiliti adalah di bawah kg; Seri berat lif penumpang kg, kg, kg, kg, lif kediaman ks, kg kg, lif katil hospital kg, kg, dan lif kargo kg, kg, kg, kg, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Kost pembolehubahBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


ColombesLif rumah tangga kecil VillaPenawaran istimewa baru



Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Konsultasi terakhirThe elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Pada tahun , produksi tahun lif di industri lif China melebihi unit untuk pertama kalinya. Gelombang ketiga pembangunan dalam industri lif China sejak reformasi dan pembukaan sedang berlangsung. Kejadian pertama berlaku dari hingga , dan kejadian kedua berlaku dari hingga . Batu batu untuk pertumbuhan produksi tahunan lif di China dipaparkan dalam jadual di bawah.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

ColombesUntuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif,ColombesPembuat flipper automatik, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.


Hak cipta dan notis:
1. ColombesLif rumah tangga kecil VillaPenawaran istimewa baru yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ColombesLif rumah tangga kecil VillaPenawaran istimewa baru, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ColombesLif rumah tangga kecil VillaPenawaran istimewa baru adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ColombesLif rumah tangga kecil VillaPenawaran istimewa baru mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Colombesmengesyorkanberita
ColombesBerita terkini