SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • masa pelepasan:2024-05-13 10:57:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:124
  • Penerangan pantas:

    Sofia,Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai den

Kandungan artikel

Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

SofiaThe main function of the boarding bridge is to connect trucks and transport vehicles. It serves as a bridge,SofiaJembatan pengangkutan bekas, and the height of the boarding bridge needs to be adjusted according to the height of the carriage during operation. Then, the transport equipment can drive into the carriage, helping the staff to carry out operations more efficiently. Jembatan penerbangan hidraulik terutamanya mengadopsi pemacu tekanan integral, yang boleh beroperasi dengan lebih stabil dan selesa.

Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

Al AwjamJembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

With the development of social science and technology today the layout and design of boarding axle cylinders will become more reasonable, as technology continues to develop and improve. Paksi penerbangan hidraulik

Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.


SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya



Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Periksa gulung peluru tengah-tengah, dan perlindungan; Oil cylinder pin and bearing; Persamaan dan pakaian selang dan kandungan letupan; Tambah minyak ke komponen di atas untuk menyimpan lif luar dan lif kilang. Tambahkan kehidupan perkhidmatan. Pembuat paksi profesional dan produk khas lain, tanda lama, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Interpretasi dan pengamatanAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu,SofiaJembatan pengangkutan aliran hidraulik,SofiaHarga Jembatan Naik, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.


SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya



Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.

Penjagaan peralatanApabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Pelepasan minyak dan penuhian minyak: Pelepasan air dan sedimen pada masa yang tepat dalam tangki minyak paksi naik adalah penting untuk menghapuskan kemudahan dalam minyak, tetapi pembersihan pada masa yang tepat seluruh sistem hidraulik juga penting. Ini adalah cara yang boleh dipercayai untuk menghapuskan keseluruhan kotoran sistem, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

SofiaBahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan juga berbeza. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, sebelum bekerja sama penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.


EdinetMaklumat produk lain
  • Gunung IssaSaiz pengubah jenis kering 1600KVAProses pembetulan

    Gunung IssaSaiz pengubah jenis kering 1600KVAProses pembetulan

  • Saint-QuentinPlatform penangkapan hidraulik produksiSpesifikasi dan parameter produk tekanan kerja

    Saint-QuentinPlatform penangkapan hidraulik produksiSpesifikasi dan parameter produk tekanan kerja

  • Saint-QuentinFixed hydraulic boarding bridgePendahuluan yang teratur

    Saint-QuentinFixed hydraulic boarding bridgePendahuluan yang teratur

  • FushunJembatan naik hidraulik bergerakPenyelesaian kepada kegagalan

    FushunJembatan naik hidraulik bergerakPenyelesaian kepada kegagalan

  • FushunMesin pembukaan hidraulikCara cepat menguasai ketinggian pasaran

    FushunMesin pembukaan hidraulikCara cepat menguasai ketinggian pasaran

  • FushunPlatform angkat aliran aluminumMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    FushunPlatform angkat aliran aluminumMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • AmidalSaiz pengubah jenis kering 4000Apakah kaedah pengesanannya

    AmidalSaiz pengubah jenis kering 4000Apakah kaedah pengesanannya

  • OberhausenPlatform penangkapan hidraulik profesionalIndustri ini bertambah baik

    OberhausenPlatform penangkapan hidraulik profesionalIndustri ini bertambah baik

  • segera:Peringatan: Maklumat SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya memberi anda SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya oleh syarikat kami, perkhidmatan SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya. SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!