AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan

  • masa pelepasan:2024-04-23 15:05:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:171
  • Penerangan pantas:

    Abony,Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan

Kandungan artikel

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis,AbonyPlatform penangkapan kargo jenis kereta api, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

AbonyApabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Ceske BudejoviceAdjusting the oil pipe.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.


AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan



Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Untuk memahami penyesuaian turun kecemasan dari platform angkat, anda perlu pertama-tama memahami unit kuasa kombinasi platform angkat hidraulik, yang adalah stesen hidraulik mikro terintegrasi. Keutamanya digunakan sebagai unit kuasa untuk lif hidraulik dan platform mengangkat, ia terdiri dari motor, pompa minyak, blok valv terintegrasi, blok valv, blok valv hidraulik,AbonyJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, dan pelbagai aksesori hidraulik seperti akumulator. Berbanding dengan stesen hidraulik konvensional yang memenuhi keperluan prinsip yang sama, ia mempunyai keuntungan seperti struktur kompat, volum kecil, berat ringan, efisiensi tinggi, prestasi yang boleh dipercayai, penampilan cantik tiada bocor, dan harga rendah.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Cipta kecerdasanLukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri syarikat, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.


AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan



Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Kualiti yang baikSemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Tinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

AbonyThe wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly and adjustment of new machine components, the mating surface area is small, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Kebocoran berlaku kerana melepaskan,AbonyTrailer folding arm lifting platform, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.


HoustonMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan memberi anda AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan oleh syarikat kami, perkhidmatan AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan. AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AbonyPembuat platform angkat gunting jenis bergerakHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!