IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan

  • masa pelepasan:2024-01-10 20:22:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:540
  • Penerangan pantas:

    Ibadan,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan len

Kandungan artikel

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Sebab api dalam pengubah kuasa

IbadanApa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

HurghadaSebab api dalam pengubah kuasa

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB,IbadanPengubah kuasa 33kV, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Helaian PetikanBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.


IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya,IbadanHarga pengubah jenis kotak 160KVA, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

pakejApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah,IbadanPembuat pengubahsuaian jenis kotak, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Sebab api dalam pengubah kuasa

IbadanTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

IbadanMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan memberi anda IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan. IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IbadanMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanTunjukkan ruang kekuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!