JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian

  • masa pelepasan:2024-04-18 13:37:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:539
  • Penerangan pantas:

    Jiexiu,Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobi

Kandungan artikel

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

JiexiuJembatan naik bimbit adalah jenis forklift yang secara langsung memuatkan dan memuatkan barang dari tanah ke trak

Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.

BudaorsAlasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.


JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian



[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah menghindari perlumbaan berat badan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

Kasing peralatan penywelding dan memotong dan kasing kotak elektrik seharusnya dilengkapi dengan peralatan neutral perlindungan.

Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, hantar dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering

asalAlasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik,JiexiuJembatan naik tinggi, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.


JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian



Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Pemeriksaan prosesTindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

Untuk mencegah kemudahan memasuki, minyak hidraulik adalah kehidupan sistem hidraulik. Terdapat banyak komponen yang menyambung dalam sistem hidraulik, beberapa dengan lubang damping dan beberapa dengan kosong. Jika kemudahan kuat menyerang, ia akan menyebabkan kemalangan, yang akan membahayakan operasi sistem hidraulik. Biasanya penyusupan kotoran padat ke dalam sistem hidraulik adalah disebabkan oleh minyak hidraulik yang tidak bersih, alat pengisi bahan bakar yang tidak bersih, dan jatuh semasa penyediaan dan perbaikan. Manufacturer jambatan pengangkutan profesional mempunyai tahan tekanan tinggi, prestasi yang baik yang tahan air, kebakaran dan tahan suhu tinggi, kapasitas berlebihan kuat, tahan korrosion, tahan radiasi, dan kehidupan perkhidmatan panjang

Untuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun, dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.

JiexiuSistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar,JiexiuJembatan naik kereta, operasi silinder minyak atas,JiexiuPaksi penerbangan hidraulik tetap, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.


MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • TianjinPlatform jenis lifting platformKeperluan rancangan kualiti produk

    TianjinPlatform jenis lifting platformKeperluan rancangan kualiti produk

  • TianjinHydraulic fully automatic plate rolling machinePunca masalah nilai

    TianjinHydraulic fully automatic plate rolling machinePunca masalah nilai

  • RengasdengklokParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAApakah prinsip pemasangan

    RengasdengklokParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAApakah prinsip pemasangan

  • RoussePlatform penangkapan jenis gunting hidraulikCara pencapaian

    RoussePlatform penangkapan jenis gunting hidraulikCara pencapaian

  • RoussePaksi penerbangan tetap hidraulikApakah kaedah pengiraan daya galas

    RoussePaksi penerbangan tetap hidraulikApakah kaedah pengiraan daya galas

  • ZeistJembatan pengangkutan yang tetapApakah langkah pemasangan khusus

    ZeistJembatan pengangkutan yang tetapApakah langkah pemasangan khusus

  • ZeistPlatform lif sumbangan aluminumBeberapa kaedah ujian bocor

    ZeistPlatform lif sumbangan aluminumBeberapa kaedah ujian bocor

  • ZeistJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaApa modelnya

    ZeistJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaApa modelnya

  • segera:Peringatan: Maklumat JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian memberi anda JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian oleh syarikat kami, perkhidmatan JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian. JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JiexiuJembatan naik bimbitSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!